vonapa

Alla inlägg den 5 januari 2009

Av J Von Apa - 5 januari 2009 13:34

Nyss hemkommen från jobbet. Tre barn och tre personal. Lagom! Dessutom ledig imorgon och planeringsdag på onsdag.

Igår låg jag mest i säng och glodde på film. Jag har rätt ont i nacken idag. Jag tror att det kan bero på att det är så jävla kallt i min lägenhet, trots att jag har brassat på elementen utav bara helvete! Det är säkert min hyresvärd som dragit ner värmen i hela huset. Han har nämnt att man inte ska ha så varmt eftersom det blir så dyrt då. WTF!

Dessutom är tvablån asdålig ikväll.

Det får nog bli "Eva Rydberg - 50 år på scenen" Det verkar bäst iaf... Jag kanske ska ta itu med disken. Dammsuga och torka rent... Det där med att börja träna får vänta... Man ska jinte träna när man är förkyld, vilket jag fortfarande känner mig. En gammal kollega till mig sa att man inte ska träna när man är skuk, för då kan man få hjärtinflammation! Det vill jag verkligen inte få!



Tog en liten (Vadå liten?) vilostund på soffan. Somnade vid 17 och vaknade nyss, klockad 22! Ja det är ju bara att drömma & glömma att man kommer att sova inatt! Tur att jag är ledig imorgon! 


Presentation

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du ljugit i din blogg?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fläskbok


Ovido - Quiz & Flashcards