vonapa

Alla inlägg den 15 januari 2009

Av J Von Apa - 15 januari 2009 22:50

Nu har jag kollat en stund på tv. Jag satte klockan på 20.58 så att jag inte skulle missa mitt program som jag följer eftersom jag tog en tupplur på soffan. Det var den där serien av Gardell som går på etta. Fett bra måste jag säga!

Jag vaknade upp helt jävla svettig! haha

Dagen har som sagt varit en pärs! Skönt med fredag imorgon!!!

Jag bävar inför måndag. Jag slutar iof 15.30 men sen måste jag tillbaks till 17.30 på tråkig konferens. Jag hatar det! 


Jag har dessutom lekt lite med min sida. Ny design och bild. Rätt kul med en blogg där man kan göra sin sida lite mer personlig. 

Av J Von Apa - 15 januari 2009 12:49

Ännu en dag när man ville snooza och äga sängen! Kalabalik och busiga ungar på jobbet! Inga pengar och tråkig mat i kylen. Dessutom träningsångest, städångest, diskångest, klädångest! je je som dansken sa... Vi går iaf mot ljusare tider!  Sitter just och har min rast och det är jäääävligt skönt! Ska ta en kopp brunt och vakta barnen som ligger och sover i sina vagnar. Alla barnen sover ute så det är rätt kallt, men som tantens sa: Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder.


Det är dessutom snart helg! Jag får ringa baba efter lite kosing så att jag kan göra något kul. Annars får jag hänga hos syrran och glo på tv hela helgen. Jag skulle iof kunna tvätta, städa, diska, fixa med kläderna eller kanske gå och träna... Troligtvis inte.


Dessutom måste man bara sucka. Ett par i USA har döpt sin son till "Adolf Hitler" WTF!??!

 http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4188106.ab

Ovido - Quiz & Flashcards