vonapa

Alla inlägg den 9 januari 2009

Av J Von Apa - 9 januari 2009 20:20

Elisabet Höglund i let's dance kan ju inte bli annat än en succé! Hennes frisyr i en vild cha-cha! Vilken dröm!!!

Av J Von Apa - 9 januari 2009 06:24

Satte på duschen så att det ska bli varmt vatten. Efter dusch, hämta tvätten som hänger nere i läskiga källaren på tork och sen joddla (jobba)

Jag har sagt ja till jobb imorgon, lördag också. Det är rätt soft på Fiolen som är mitt extrajobb. Sen fest om jag får pengar från chefen som hon är skyldig mig. Mer info om morgondagen kommer imorgon/söndag.


Jag drömde om Ania. Att hon, jag & Ponani var DJ's i nån lagerlokal. Hon körde ashård techno och Ponani körde smurfhits. Själv körde jag bara Beyoncé. Då fick inte jag vara med längra! Haha

http://se.youtube.com/watch?v=BVTyLqkez6A

Be safe!


Inne - kindpussar

Ute - "give me five"

Ovido - Quiz & Flashcards