vonapa

Alla inlägg den 23 januari 2009

Av J Von Apa - 23 januari 2009 17:39

Jag gick 30 minuter tidigare från jobbet eftersom det var tomt på barn. Hoppas att jag inte glömde något viktigt eftersom jag hade så bråttom hem. Bjuden på middag hos Deniz (Ändå sitter jag och skriver)

Raka mig, foundation, turkdusch, platta håret och byta om! Det blir Deniz, sen förfest hos en body-polack och DMZ. Jag kanske hinner på 20 minuter, men då får jag fan lägga på ett kol.

Av J Von Apa - 23 januari 2009 07:34

ÄNTLIGEN FREDAG!


Lite osäker på hur kvällen kommer att arta sig. Antagligen urarta sig... En sak som gör mig förvånad är att man inte får svar på sms. Är det så att folk inte kollar sina mobiler eller inte har betalat sina telefonräkningar/fyllt på kontantkortet? Själv brukar jag svara så fort jag kan. Menar, ett dygn har gått sen jag skickade sms1. Nja inte riktigt ett dygn. Jag ger 4 timmar till! 


*Grr* 

Ovido - Quiz & Flashcards