vonapa

Alla inlägg den 16 januari 2009

Av J Von Apa - 16 januari 2009 16:34

Fikade med Razmig på Lion. De har gjort om hela stället med nya ägare. Den nya designen på caféet var en "barock" stil. Lejontassar på sofforna och wanna-B lyx. När det hette Ellips (på det glada 90-talet) så var det juste. Det har verkligen eskalerat. Man känner sig utittad av personalen, typ "vad är det för lodisar som sitter här och snyltsitter på vårat café"

Jag frågade "Ingår påtår på kaffet" varpå det tjuriga biträdet, som säkert var dotter till ägaren svarade "det ingår bara EN påtår"

Som att jag skulle sitta och balja 50 liter kaffe till priset av en kopp. Ser jag ut som en scavenger? Jag hade faktiskt en jacka på mig värd 1400 kr! haha!!! Dessutom en sjal med glitter! :)

Sen fick jag tag i pappa också. Han kunde bara låna mig en hundring och två dosor snus. Dom tog jag gladerligen emot. Köpte sex bärs och en burk tonfisk.


Jag får antagligen låna cash av syrran, om hon behagar att träffa mig någonstans. Hon låg och sov när jag ringde, men hon sa att det var ok. Vi får väll se. Planerna inför ikväll är Katalin med Jocke/Palermo med Raz.


Förfest hos mig vilket betyder att jag tagit itu med städ, disk och slägt massvis av kamla papper, trasiga prylar och sorterat! UNNA!!! 

Av J Von Apa - 16 januari 2009 07:44

Jag snöt mig så hårt så att det började att blöda (i näsan) haha.


Fredag! Inga jobb i helgen. Bara softa och ha det bra! Undrar om jag ska ta med mig min påse med femtioöringar och växla in till lite mer "normala" pengar. Jobbigt att handla en öl med hundra femtioöringar... Det blir nog ett samtal till pappa idag iaf :)

Presentation

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du ljugit i din blogg?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fläskbok


Ovido - Quiz & Flashcards