vonapa

Alla inlägg den 24 januari 2009

Av J Von Apa - 24 januari 2009 14:20

Gick till kiosken och handlade snus, en påse godis, en påse ostbågar och en påse jordnötsringar! Ok det låter mycket, men det var små biopåsar och endast 1 hg smågodis. Oj! nu gjorde jag något skumt. Texten blev stor och röd :/

Ah det syns inte i blggen iaf...

Lördagen blir iaf lugn. Dator och tv. Äga soffan hamnar högst på listan!

Kollade i bilddagboken på min syrras bilder. Hon har varit i Italien och träffat sin PV. Jag har inte träffat honom ännu men han verkar snäll.


Länge sen jag lyssnade på chongalichios. Lyssna & njut!



Av J Von Apa - 24 januari 2009 12:09

Jag hann till Deniz igår. Jag var nästan först dessutom! Andy var där också. Vi drack öl och Jocke och Ania kom efter ett tag. Skönt att inte bara jag var sen. Deniz hade gjort veganmiddag som hon bjöd på och det var gott. Sen tog en cab till förfesten. Massor av body/EBM där och en otroligt söt hund som hette Cleo.

Alla hade svartfäragat hår, typ rakat på sidorna... En snubbe hade militärkläder på sig dvs camouflagebyxor och camouflagejacka. Vi (Jag, Deniz, Ania & Jocke) satt mest i vardagsrummet och snackade. Imorgon flyttar Jocke till Korea. Han ska vara där i 6 månader. Det var ngt ubyte med Uppsala universitet och Seols universitet tror jag. Vilken upplevelse! Han ska skaffa en blogg han med. Ja vi snackade en del om det där...

efter ett tag drog vi alla till Orange/DMZ. Jag blev på dåligt humör. För mkt öl! så jag drog och köpte kebab och åkte hem istället.


Jag vaknade på soffan med en halväten kebab och animalplanet på hög volym. Jag måste dessvärre till någon kiosk och handla snus också :( ORKA! jag kanske drar till Sandra. Jag har lånat en sladd av henne så det blir ett ypperligt tillfälle att återlämna den.

Ovido - Quiz & Flashcards