vonapa

Alla inlägg den 8 januari 2009

Av J Von Apa - 8 januari 2009 18:25

"De halvt dolda." En serie i fyra delar skriven av Jonas Gardell. Jag kan verkligen rekommendera den!

Del 2 kommer ikväll 21:00 på kanal 1.

Har ni sett Gardell i programmet stjärnorna på slottet? Jag visste inte att han hade ett så stort behov av att hävda sig och bestämma. Han är rätt arogant mot de andra deltagarna. Ja en riktig biatch om jag får säga det själv, men han är en bra författare. Det är viktigast!

(Rätt så charmig är han också.)

Av J Von Apa - 8 januari 2009 07:03

God morgon!

Idag lär det bli "som vanligt" på jobbet, efter ledigheter. Under flera veckor så har barngruppen varit minimal. Så länge jag har jobbat så har vi aldrig haft en full barngrupp. Jo, kanske en eller två gånger. Det underlättar jobbet och man har mer tid för kidsen. Fatta att om det skulle vara en full barngrupp så är det tolv barn på två pedagoger... Nu snackar vi småbarn á la ett år gamla som ramlar i trappan, drar i hår och klöser i ansikte (för att inspektera), bajsar i blöjan och vissa förföljer mig som en skugga.

Annars är det ju jättegosigt! Helt olikt mina gamla autister och Downare jag hade på mitt förra jobb. Saknar dom men lite trött på skit'n. Klart jag tröttnar på mitt nuvarande jobb ibland, men för det mesta så är det bra! En fast heltid är ju rätt svårt att få idag, och för det mesta så har jag ett leende på läpparna.

Presentation

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du ljugit i din blogg?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fläskbok


Ovido - Quiz & Flashcards