vonapa

Alla inlägg den 12 januari 2009

Av J Von Apa - 12 januari 2009 16:12

Nu hemma efter en dag på jobbet. Nu är det slut med rast och ro. Det mesta är åter som vanligt igen. Jag märkte att jag hade lagt till ny musik på min mp3 när jag var på efterfest i lördags. Fan vad mkt skit det var. Massor av gaydisco och en massa Billie Holiday som iof är rätt juste. Jag hade lagt in en ljudbok också. Tea-bag av Mankell som jag lyssnar på nu. Den verkar juste och man slipper läsa boken själv, bara lyssna. Jag har lite problem med att läsa längre texter. Inte för att jag tycker att det är tråkigt eller lider av dyslexi. Jag har alltid trott att jag behövet glasögon, men efter en konsultation med en optiker så blev jag skickad till en ortoptist på Uppsala akademiska sjukhus och uppenbarligen skelar jag! haha. Jag har sett det på fotografier. Det syns när jag är trött/full. Jag har fått en ny tid till ortoptisten för att se om jag ska få glas med prisma, opereras eller bara låta det vara. Operation tycker jag verkar lite läskigt. Att de ska skära i mitt öga med skalpell verkar inte så halal...


En annan sak som inte är så himla halal är att vänta in att ens span ska acceptera vänskapsförfrågan på Facebook. Jag vill titta på foton!!! 



Presentation

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du ljugit i din blogg?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fläskbok


Ovido - Quiz & Flashcards