vonapa

Alla inlägg den 30 januari 2009

Av J Von Apa - 30 januari 2009 18:23

Nu hemkommen efter storhandling och det finns absolut noll space i frysen! Mkt av de varor jag önskade skulle få plats får vara i kylen.

Handlade även present till Linda. Sex svart/lila vinglas och en tröja till mig själv på MQ. Alltid när man handlar där så säger biträdet i kassan "Skitsnygg tröja!" Är det något de SKA säga? Det känns rätt opersonligt. Nu kommer snart Drakulina och vi ska öla och gå ut. Det kommer att bli nice!

Av J Von Apa - 30 januari 2009 12:38

Ikväll vill jag öla! Jag hoppas att jag inte blir så trött ikväll bara. Jag ska eventuellt möta upp Raz senare och det blir nog "Palle". Slutar om ca 3 timmar och då blir det handla av med pappa, Andrés & Linda. Hon ville låna 1000 spänn men jag kan verkligen inte låna ut den summan. visst jag har råd, men jag vill inte leva på existensminimum som det brukar vara!

Vi ska storhandla och inhandlas present till syster också. Hon får kanske välja presenten själv eftersom jag inte kan komma på något att köpa! Det blir ju bara saker åt mig själv. Nu ska jag ut i kylhelvetet och vakta ungar!

Presentation

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du ljugit i din blogg?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fläskbok


Ovido - Quiz & Flashcards