vonapa

Alla inlägg den 27 januari 2009

Av J Von Apa - 27 januari 2009 18:22

Jag blir vansinnig! Jag har tidigare skrivit om min kollega som är pain in the ass! jag funderar på att säga upp mig bara för att jag jobbar med henne. Exempel idag: Vi ska byta blöjor på 15 barn. Hon byter 2 och jag byter på resten! Anledningen är att hon är så jävla långsam och tittar sig i spegeln stup i kvarten! Jag är så jäkla trött på det där! Funderar smått på att byta jobb, fast det sa jag inte högt...


Jag måste tänka positivt nu när räkningarna är betalda, det är relativt snyggt och nytt hemma! Det är nice! Snart ska jag sätta igång med middagen. Det blir pasta med räkor/saffran. Det ska bli halal!

Av J Von Apa - 27 januari 2009 07:29

Fan va' gött! JAg fick 4700 extra från kommunen, utöver min vanliga lön. Extra och extra. Jag HAR ju jobbat nyårsafton t.ex men det känns skönt! Nästa månad får jag inte lika mycket därifrån eftersom jag bara jobbat sex timmar denna månad :/ men jag får hoppas på att jag håller mig frisk och slipper karensdagar från skolan. ATT jag kollar saldot på banken det första jag gör när jag stiger upp. Jag är småbesatt av pengar! haha




Ovido - Quiz & Flashcards