vonapa

Alla inlägg den 28 januari 2009

Av J Von Apa - 28 januari 2009 19:34

Det blev inget IKEA idag eftersom Elisabeth var på kurs. Jag tog en vända på stan. Klippte mig på Ohlssons. Blev rätt nöjd faktiskt! Sen kollade jag efter present till Linda. Inhandlade dock bara fyra småbrickor. Sen köpte jag NATURLIGTVIS saker åt mig själv...

En hållare till räkningar (?) Tre behållare med sugproppar till badrummet... Alla ramlade ner efter 1 sekund! hårvax och nu (trumvirvel)


EN MOTHER FUCKING WRINKLE DE-CREASE SALVA!!!


Den funkar mot mörka ringar under ögonen också. Det var därför jag köpte skiten och jag tänker INTE berätta vad fanskapet kostade! Haha! Jag undrar alltid var mina pengar går åt... Det är bara att läsa mina blogginlägg kring löning så har jag svaret!

Nu har jag iaf ätit middag. God soppa med toast till. Magen spricker snart känns det som.

Av J Von Apa - 28 januari 2009 12:40

Lugn dag på jobbet. Efter jobbet ska jag köpa den där presentent till Linda. Det får bli på Åhléns eller household. Tänkte tallrikar + duschdraperi...

Finns det några bra middagstips? Det känns som att man alltid kör samma käk... Nåväl, nu ska jag surfa vidare tills rasten är slut.

Presentation

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du ljugit i din blogg?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fläskbok


Ovido - Quiz & Flashcards