vonapa

Alla inlägg den 29 januari 2009

Av J Von Apa - 29 januari 2009 22:01

Det var verkligen inte meningen att skriva "väckarklockas väckarklockssignal." vilket jag gjorde i föregående inlägg. Jag ber såååå mycket om ursäkt! :)

Jag brukar läsa igenom skit'n efter att jag har skrivit och rätta till småfelen men jag var lite trött imorse, men nu är det korrigerat!

Tvättat massvis av kläder har jag gjort denna kväll plus matta och det får hänga på tork nu tills imorgon bitti. Jag får hämta upp allt klockan sex och dra till jobbet.


Jag är fortfarande mätt efter middagen. Jag gjorde pyttipanna bestående av gamla kadaver och grönsaksresten från kylen. Det låter inte så gott men det blev en hit. Det jag saknar i mitt hem är fan en ugn! Jag har två kokplattor och en micro...En kollega ska kanske hyra ut sin lya i Svartbäcken till mig. Jag hoppas att jag får den så att jag kan stå kvar i kön till uppsalahem och slippa bo i det här fallfärdiga huset! Det drar kallt, en dörr är trasig, ett uttag halvtrasigt och plastmattorna vill jag bara kräkas på! Om du vet någon som hyr ut en lägenhet så kan du skriva en kommentar. jag har goda referenser och ett hjärta av bronz.


Förresten, läste igenom gamla inlägg. FAN vad jag skriver om mat!


I <3 FOOD

Av J Von Apa - 29 januari 2009 06:56

Jag HATAR min väckarklockas ringsignal. Jag söker en ny mobil jag kan få/köpa. Inte pga signalen, men jag vill gärna ha mp3, mobil, bluetooth eller gps (hähä). Det enda som är bra med min skruttiga mobil är att den är okrossbar. Man skulle kunna slänga den i backen i världens fart utan att den går sönder. Annars suger den! Ibland hänger den sig också. Nåväl, nu är det dags att hoppa in i duschen och jag får inte glömma min wrinkle de-crease! Besos!

Presentation

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du ljugit i din blogg?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fläskbok


Ovido - Quiz & Flashcards