vonapa

Alla inlägg den 3 oktober 2009

Av J Von Apa - 3 oktober 2009 21:35

Jaha och vad ska man göra ikväll då? Kanske kolla på Ghost för 2363469836 ggn?

Emmi din åsna! Klart att dina hemnycklar INTE är hemma hos mig...

Trvlig helg på er!

Av J Von Apa - 3 oktober 2009 12:14

Varför är jag en sån jävla gubbjävel så att jag åker hem innan midnatt varje gång jag går ut i goda vänners lag? Ett försvar är att jag jobbade hela dagen med fotografering av barnen och highlife! Alla barnen var på plats vilket är rätt ovanligt. Efter jobbet halv 6 åkte jag hem till Emmi. Hon hade fått nya möbler och gjort om och det var faktiskt jättefint! Vi gick in till mig efter husesyn. Dennis kom och Emmis polare "Boström" (tror jag han kallades) satt framför Idol och drck några öl. Sen åkte Jag & Dennis iaf till pub-19 med Uppsalas kulturtantselit och Elisabeth kom också (hon kanske är det högsta hönset bland kulturtanterna) Flört. Vi snackade jobb (såklart) och jag hoppas att fnurran reddes upp mellan mig och E. Jag hade ringt henne för några veckor sen och bett henne komma hem till mig och när hon väl kommit så hade jag dragit! Jävligt dumt och snurrigt gjort av mig! Usch vad dum jag var mot dig Elisabeth! Jag ber så hemskt mycket om ursäkt Tyst

Nu ska jag vila mitt huvud och äta upp resterna av min rosa panternsallad...

       

Ovido - Quiz & Flashcards