vonapa

Alla inlägg den 7 oktober 2009

Av J Von Apa - 7 oktober 2009 22:53

Många bloggar om saker som de redan vet. Jag är vetgirig och undrar vad det här är för djur!?!



 

Bilden nedan är iaf en hund. Kan bilden ovan också vara det?

(Eller är det Chupacabra?)


 


Av J Von Apa - 7 oktober 2009 20:53

Mamma var här och kollade på lägenheten. Sizzel hade varit hos henne och tittat på de nyfödda kattungarna och hade sedan blivit hemkörd till Eriksberg och då passade mor på att kika in! Hon visade en film när två av katterna låg och krystade tillsammans. De två nyblivna kattmammorna (mor och dotter) turas om att dia sina ungarna vilket är väldigt praktiskt! Jag längtar efter små kissar, men Sizzel har tingat den grå som jag vill ha...

Ps. jag skulle inte vilja dia min mormor...

 

Av J Von Apa - 7 oktober 2009 16:02

Det här är Guds gåva mot torra läppar! Går att köpa på apoteket för billig penning!


     

Av J Von Apa - 7 oktober 2009 06:03

Av J Von Apa - 7 oktober 2009 06:00

Angående de eventuella katterna så har jag redan funderat ut två fina namn: JOZIN & BAZIN

Ovido - Quiz & Flashcards