vonapa

Alla inlägg den 11 oktober 2009

Av J Von Apa - 11 oktober 2009 22:08

Och där satt den satans jävla spindeln på väggen och softade! Jag, fort som en inoljad blixt pluggade i dammsugaren och sa rest in shit och nu har mänskligheten blivit en spindel fattigare! Jag kallar mig djurvän men när det gäller monstruösa ryggradslösa djur så har jag ingen som helst nåd! Speciellt inte när de har placerat sig själva precis över min kudde där jag ska sova!

Av J Von Apa - 11 oktober 2009 21:00

*sneglar mot garderoben*

Av J Von Apa - 11 oktober 2009 19:51

Idag kom mamma och plockade upp mig hemma. Hon och alla hennes barn skulle iväg och fotograferas (bilderna finns på FB). Meningen med detta var att vi skulle ta fina bilder av oss för att skicka till mormor. Det är en tradition i vår familj att ställas upp och fotograferas. Bilderna hängs sedan upp på väggen eller skickas som julkort. Rätt kul att kolla tbx på dom. Man var alltid smalare förr!


 


Av J Von Apa - 11 oktober 2009 11:35

I min förra lägenhet fanns det husspindlar. Det är en spindelart som är gigantiskt stora! De har svarta ben och man ser fan anletet på de jävlarna! Jag gick ut ur duschen och in i sovrummet och vad får jag se? Jo en stor jävel och den verkar upptäcka mig och springer mot garderoben och in i ett hål där den uppenbarligen bor! FAN! Det bor alltså en stor jävla spindel i min garderob, precis vid min säng!


 

Av J Von Apa - 11 oktober 2009 10:00

 

Ovido - Quiz & Flashcards