vonapa

Alla inlägg den 30 oktober 2009

Av J Von Apa - 30 oktober 2009 18:57

Framme i Oslo efter en sju timmars lång bilfærd. Det ær iskallt i Oslo så det var tur att jag tog med mig bjørnfittan! Jag lægger upp alla bilder som jag har tagit nær jag kommit hem till Sverige igen. Jag kænner mig rætt sliten nu. Det blir en lugn kvæll framfør teven med mamma, morbror och hans fru Kari. De har svenska TV4 så det blir idol ikvæll!

Av J Von Apa - 30 oktober 2009 09:57

WHAT? Bloggade jag inte igår? Jag hade rätt fullt upp tror jag visst! Jag har brutit förbannelsen!

Jag anlände iaf till jobbet och till min stora förtjusning fick vi bara 2/12 barn igår. Man fick tid för annat än att vara poliskommissarie. Städa, göra album och dricka kaffe. Efter jobbet drog jag till Elisabeth och vi spatserade ner på stan och tog några drinkar på Bullit. Vi var på jakt efter soffa & mys vilket vi fann där. När vi var klara med det drog vi till H&M och inhandlade varsin likadan mössa och sen gick jag till Lotta och Linda. E gick hemåt till hund'n.

Nu måste jag börja avsluta för mamma kommer och snart börjar den långa bilfärden mot Oslo!

Be safe!

 

Ovido - Quiz & Flashcards