vonapa

Alla inlägg den 28 oktober 2009

Av J Von Apa - 28 oktober 2009 21:45

Jag följer Blondinbellas råd... Mer säger jag inte för det blir för pinsamt!

Av J Von Apa - 28 oktober 2009 20:34


Svenska komedier & parodier brukar i regel suga enligt min mening. För mycket buskis och dåliga skådespelare men det här är faktiskt och fenomenalt roligt när Anna Blomberg gör parodi på de svenska hollywoodfruarna!

Enligt mig så är hon en av sveriges bästa komedienner!!! Alla har väll sett "Kåta Gun" och tyckt att det är hysteriskt kul?

Titta & njut!








David Batra har en del att lära av Anna... Jag fattar verkligen inte vad folk tycker är så förbannat jävla kul med honom?

Mys

Av J Von Apa - 28 oktober 2009 20:06

Imorgon blir det mys med folk jag gillar!


*LÄNGTAR*


 Vissa människor kan man lita på i vått och torrt. Andra somnar när man egentligen skulle ha setts och andra får bättre saker för sig (fråga mig inte vad.) Jag meddelar om morgondagen senare när den är slut. Jag har en stark känsla av att det kommer att innehålla öl vilket betyder en lång och plågsam resa till Oslo på fredag (värt).


Av J Von Apa - 28 oktober 2009 17:58

Den som sa att man inte gråter när man skär lök med stängd mun kan dra åt helvete. Ren lögn!

Gråter<---Jag

Av J Von Apa - 28 oktober 2009 17:25

Idag har jag varit och klippt bort min misslyckade pensionärsfrilla och fått en lättskött och i mitt tycke snygg frisyr! Helnöjd är jag! Jag kan råda er alla att besöka salong Panczel i Uppsala. Annars? Vaccinerad mot influensa (inte svinis) och lite småtrött efter en dag på jobbet. Nu ska jag svänga ihop enchiladas. Be safe out there!  

 
  

Ovido - Quiz & Flashcards