vonapa

Alla inlägg den 15 oktober 2009

Av J Von Apa - 15 oktober 2009 22:02

När internet är nere blir jag lite handikappad. Nu är det iaf uppe men jag måste sova efter 12 timmar på jobbet. Föräldrarmötet gick bra och det kom rätt många den här gången (sist bara tre st.) Filmvisningen blev en succé med mycket skratt och kommentaren. Vi hade filmat kidsen in action på avdelningen. Gud så dum man låter på film! Jag lät som en gammal kärring med basröst!

Sen hem (efter två missade bussjävlar.) Det blev den enklaste middagen genom tiderna eftersom jag var trött, nämligen burgare med snabbmacaroner, en riktig ungkarlsmiddag!

Imorgon blir det lite fest efter jobbet då Dena fyller 30 bast! Jag tror att hon har lite ålderskris men jag ska vara en snäll kompis och ge henne mycket pussar och komplimanger.

Av J Von Apa - 15 oktober 2009 16:58

Bara några timmar kvar av arbetsdagen. Det blir en sen middag efter föräldrarmötet. Rätt skönt att köra kort prat och 30 min filmvisning. Ögonen lär stå i kors när jag sitter där och gaggar. Trött som en gammal korvboll. Tvätten flyttar jag fram tills imorgon då jag kunde byta tvättdag med grannen!

Av J Von Apa - 15 oktober 2009 06:50

Idag är det en riktigt jävla monsterdag! Jobbar 7.30-16.30 Sedan hålla i föräldrarmöte 18.30-19.30 Hem och laga mat, tvätta en eller två masikiner och försöka softa. Nä jag får fan ångest! Fan vad jag längtar till helgen!

Ovido - Quiz & Flashcards