vonapa

Alla inlägg den 16 oktober 2009

MJ?

Av J Von Apa - 16 oktober 2009 19:01

Av J Von Apa - 16 oktober 2009 18:48

Sitter hemma hos mig och förkrökar med syster Emilia...

Jag: Säg nån musik

Hon: Sök på Voodo city

Jag: Ok

 (Skön brud hon är)




(Hon menade egentligen en annan låt, men den här låg överst på listan)

Av J Von Apa - 16 oktober 2009 16:42

Idag fyller en av mina vänner som jag har haft längst år! Hon och jag har gjort så mycket tokigheter genom åren som när vi impulsivt satte oss på tåget mot Köpenhamn, Listan kan göras lång och mycket bör censureras! Dena räds inte att vara festens mittpunkt och med sina eldshower och magdanskonster blir hon självklart en megastjärna!

<3 Ett stort grattis till Dena!!! <3


   

Av J Von Apa - 16 oktober 2009 07:21

För alla som har missat trenden "korvboll" ska nu få se ett exemplar av ett paket fylld med små korvbollar.


 



Ovido - Quiz & Flashcards