vonapa

Alla inlägg den 12 oktober 2009

Av J Von Apa - 12 oktober 2009 16:44

Idag är det en sån där jänm måndag. Alla ni som känner mig vet hur mycket jag hatar jämna måndagar! För er som inte vet kan jag förtälja att det är en sådan dag som jag slutar tidigt för att två timmar senare åka tbx till jobbet för tråkigt möte. Idag har vi dock rätt mycket på agendan som brandövning, planering av föräldrarmöte och listor och lappar som måste skrivas, men det är ändå tråkigt!

På min "håltimme" drog jag ner på stan och letade efter en kavaj, men hittade ingen snygg. Sen gick jag till Little Italy för att äta onyttig middag. Ett tecken på att stället du äter på inte håller den högsta klassen är när man i högtalarna kan höra radiomusik. Inte speciellt mysigt! Jag kan råda alla som exempelvis ska gå på romantisk date att hålla sig borta från Little Italy. Jag begriper bara inte varför jag ideligen återvänder dit! De har iof rätt juste broccoligratäng och ganska goda pizzor för billig penning och en helt ok salladsbuffé...

Av J Von Apa - 12 oktober 2009 07:50

"Man kan faktiskt fånga den i handen och släppa ut den genom fönstret, Du bor på bottenvåningen! Faktiskt!! Man ska aldrig döda ett djur!!!

av sofie idag kl 00:30"

Sofie!!! Du säger att man kan fånga den i handen och att man aldrig ska döda ett djur. Tänk på vad du säger...

1. Jag gjorde det i början. Av ngn anledning älskar dom att hänga hos mig. Kanske just pga att jag bor på bottenvåningen, men min granne högst upp har också problem med dom där spindlarna!

2. Har jag tur så upptäcker dom mig inte! om de gör det så hinner de SPRINGA asfort in i något litet hål som är omöjligt att nå dom ifrån (om man inte bryter upp hela garderoben med en kofot.)

3. Äter inte du kött? Tror att det är värre att äta en hamburgare än att döda en spindel, rent etiskt.


Ovido - Quiz & Flashcards