vonapa

Alla inlägg den 6 oktober 2009

Av J Von Apa - 6 oktober 2009 22:26

Idag föddes det kattungar hos mamma. Jag ska eventuellt ta två och de levereras till jul! Få' se om det finns nån jag kan tänka mig. Fy fan att gå igenom kattungestadiet igen :/ Jag vill iaf ha två så att de inte är ensamma under dagen då jag joddlar.

Av J Von Apa - 6 oktober 2009 18:51

För feg för PVP & BG!

Av J Von Apa - 6 oktober 2009 13:46

Jag tycker att det är helt ok att betala mera skatt om pengarna går till viktiga saker som skola, sjukvård, jobb och hjälp till behövande. Lars Ohly (V) som tillhör det partiet som vill höja skatterna mest vill höja dem med 55 miljarder kronor vilket betyder runt 200 pix om du tjänar 20.000 i månaden. Vad är dealen? Sluta snåla och var lika barmhärtig och givmild som Jag! Flört

Av J Von Apa - 6 oktober 2009 07:50

Men ärligt, vissa uppdaterar ju ALDRIG sina bloggar/twittrar!

Ovido - Quiz & Flashcards