vonapa

Alla inlägg den 13 oktober 2009

Av J Von Apa - 13 oktober 2009 17:29

Ska man behöva be en vuxen människa att stoppa undan mobilen när man jobbar? Är inte det en självklarhet och gör det mig till en satmara om jag säger att nu får du plocka ner din telefon (?)

Av J Von Apa - 13 oktober 2009 13:44

Nu vill jag bara hem och åka till kratern och bli 50...

FU

Av J Von Apa - 13 oktober 2009 13:38

Några snöflingor såg jag allt idag. Ja nu är det råa skitvädret här och det är verkligen svinkallt! Jag har aldrig varit ett fan av äckliga långkalsonger (eller rått skitväder heller för den delen) men jag ska fan införskaffa mig ett par långkallingar tror jag!  Vinterjackan är iaf på och det är nog dax för mysse och vantar med. Jag bävar inför morgondagen när jag måste ut i svinkylan sex på morgonen.


Du säger: Det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder

Jag säger: FU

Ovido - Quiz & Flashcards