vonapa

Alla inlägg den 23 oktober 2009

Av J Von Apa - 23 oktober 2009 23:00

Av någon anledning så säger jag varje år att "Idol inte är någonting för mig" men när jag väl slagit på programmet och tittat en stund så blir jag som trollbunden! Speciellt när det finns sånt ögongodis som förhandstippade Eddie! Hans röst är ok och utseendet likaså. Ja mer än ok, snarare fett ok! Han har den där sexiga thug-looken. Jag bildsökte på honom och man fann rätt många lättklädda bilder av honom på nätet. Det blir ett minus när folk vet att de är så jävla heta och fläker ut sin heta kropp och sin heta blick och sitt heta allt! (fast ett litet plus ändå) Äsch, man ska fan stolt visa upp sina goda sidor! Jag tar tbx det där minuset...

Klart att jag hoppades på att han skulle vara kvar när han i slutet av dagens program duellerade mot något som katten har släpat in.Jag brukar inte heja på snubbarna men den här gången gör jag det. Antingen han eller Reza...

 

Av J Von Apa - 23 oktober 2009 22:06

Min syster har sökt stipendier för att köpa julklappar då hon inte är tät mamah och hon har hittills fått beviljat två av de sökta stipendierna på 1000 respektive 5000 pix! Fan, jag ska nog ta och söka lite stipendier jag också!!!

Av J Von Apa - 23 oktober 2009 14:34

Imorgon blir det att gå upp tidigt trots att det är helg. Dessutom måste jag ta mig till jobbet och vara där 8.30 Inte för att jobba utan för att sätta mig på en buss med tanterna för en avkopplande helg på Högbobruk med god mat och relaxing! Allt får vi gratis då skolan fyller 15 år. Vi har ätit asmycket tårta idag också!

Dessutom är det min "stjärndag" vilket betyder att mitt arbetspass tar slut 13.30 Det blir iaf en lugn fredagseftermiddag med tvätt, städning, TV och packning. Skönt att bo på hotell imorgon med 4-rätters middag! Jag hoppas att det finns bra alternativ av vegetarisk mat. På många restauranger finns det inte mycket utbud av icke animalisk föda.

Av J Von Apa - 23 oktober 2009 07:53

Jag skulle vilja se After darks show på Tyrol i Sthlm. Jag tycker faktiskt att det är oerhört underhållande med dragshows (om det görs bra.) Jag har faktiskt varit på en del, bland annat Dragqueen of the years tävling och otaligt många shower med skabbtransor i Malmö som mimar till Madonna och Céline Dion. Jag föredrar humoristiska inslag där drugorna gör roliga parodier och där showen är genomtänkt med eget material (som After Dark). De är otroligt skickliga performers och ska jag vara ärlig så är de mycket snyggar

e som kvinns än gubbar!


  Före --->  



EFTER


 

Ovido - Quiz & Flashcards