vonapa

Alla inlägg den 10 oktober 2009

Av J Von Apa - 10 oktober 2009 20:45


Skön!

Av J Von Apa - 10 oktober 2009 14:49

Vad folk frågar när de hör att jag är vegetarian

Folk som äter kött brukar fråga om jag äter fisk eller så frågar de om jag inte tycker att det är svårt, äter du mycket bönor är en klassisk fråga. Andra som också är vegetarianer frågar nästan bara hur länge jag har varit vegetarian för att jämföra vem som har varit det längst. Tänk vad intressant det kan vara med mina matvanor...

Av J Von Apa - 10 oktober 2009 13:42

Skrev jag det där inlägget igår? NÄÄÄEEE???

Jag låg på min sköna soffa igår. Småpysslade med lite saker och ting och var lite halvslö efter en intensiv vecka men jag bestämde mig iaf för att ta bussen till L. Hon hade bjudit mig på middag och det är alltid kul att träffa henne. En sväng förbi bolaget för att köpa ett par öl och sen gå till bussen mot Fyrishov. Klockan 19 är det fan kolsvart ute och man måste ha sin vinterjacka på sig när man går ut. Det är bara att hänga in min tunna jacka i garderoben. Den får komma fram nästa år för nån Brittsommar lär det inte bli!


L berättade om att hon hade varit med om en bilolycka och att bilen fick åka till skroten. Hon hade klarat sig men hon hade blivit chockad. D kom förbi och jag & L tvingade henne att skaffa Pet society på Facebook. Några trevliga snubbar kom också. Vi youtubade (som vanligt) En av snubbarna, en 40-årig latinobög satt och grinade till Mercedes Sosa (RIP).

Vad tror du hände sen? Jo, Palle och Rosa Pantern som vanligt...


     

Av J Von Apa - 10 oktober 2009 02:41

Sug röv...


visualisera dig själv göra det...


SERIÖST!


(Vissa människor gör det för att betala sin hyra)

Ovido - Quiz & Flashcards