vonapa

Alla inlägg den 4 oktober 2009

Av J Von Apa - 4 oktober 2009 21:57

Att bli bortstött från alla man känner; familj, kollegor och vänner är nog inget någon människa önskar en annan fast i vissa fall tycker jag fan att det kan vara ok. Den här människans ansikte pryder förstasidorna över alla Europas kvällstidningar. Hon har förgripit sig sexuellt på spädbarn. Hon dokumenterade sina sjuka handlingar på sin mobil och skickade material till två medkumpaner... Att hänga ut människor på löpet känns som en ny trend. Kolla Fritzl exempelvis (han har det nog rätt kämpigt just nu). Jag vet inte om skrämseltaktiken hjälper men straffet som den här kvinnan kommer att få lär inte bli skonsamt...

Av J Von Apa - 4 oktober 2009 12:57

Testade ett roligt spel, som 20 frågor...  

Av J Von Apa - 4 oktober 2009 12:47

   VS           



Vem av dessa föredrar du att kolla på?

Av J Von Apa - 4 oktober 2009 12:38

Haha nu har David fastnat med skägget i brevlådan! Kasta inte sten i glashus är väll en bra sak att säga just nu! Även om jag tycker att han är mycket bättre än Leno så kan jag ändå inte sluta hånle åt hans idiotiska snedsteg. Han är ju gift för bövelen och har en liten son! Visst är han en magnifik ståuppare, men jag skulle fan inte vilja va' gift med karln!

Av J Von Apa - 4 oktober 2009 02:34

22.30 var jag klar för utgång! Jag låg och glodde på Ghost och bestämde mig efter sms från Daniela att åka till mother fucking Whilliams! Väl framme märkte jag att jag var gammal! Jag såg ungdomar skramla småpengar för att köpa sig öl och grannbordets disskusioner var som hämtat från 1998! Danielas date var fin. Smilgrop och allt!


Handlade föda på stället bredvid my Gyros (inte BK). Deras falafelsallad var I N T E ok! Lådan var fylld av enbart isbergssallad och två tomatskivor. Man fick även 4 torra falafels som smackade torr mutta! ALDRIG MER!

     

Ovido - Quiz & Flashcards