vonapa

Direktlänk till inlägg 8 november 2009

Australopithecus afarensis

Av J Von Apa - 8 november 2009 12:57

Jag hade faktiskt tänkt ta det lugnt igår men jag bjöd hem Linda och Fredrik på lite förfest. Fredrik tog även med sig sin bror och kursare. Jag hade ett sexpack folkisar i kylen som jag drack och sedan for vi i bulle ner på byn och hamnade på Bullit.

Det värsta med Bullit är ljudnivån. Det är ett ställe som är rätt juste men tyvärr samlas det en del Australopithecus afarensis där. Ni vet såna skrikande och primitiva (oftast) killar som välter folks öl, snubblar i trappan och ställer sig ihop för att sjunga "RAAAAAAAAAAJ RAAAAAAAAAAAJ BAAAAAAAAJEEEEEEEEEEEEEEEN RAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ!!!" Det är ett ypperligt tillfälle att visa upp sin mer sofistikerade sida, dvs tala om annat än pussy, hembränt, slagsmål, Viking line och andra primitiva företeelser och dessutom dofta annat än gammalt inrökt kattpiss. Vi satt seriöst där vid bordet och undrade vad fan det var som stank! Alla luktade sig själva i armhålan och på varandra men vi fann inte källan till stanken förrän snubben bakom oss reste sig upp och gick förbi. FY FAN för människor som vistas ute bland folk och stinker gammal kompost! Ok om det är någonting medicinskt men när det bara handlar om lata ungkarlar så blir det ett fett ligga.

Kvällen blev iaf inte så fruktansvärt lång. Jag tog bussen hem och somnade (på soffan.)


  Linda & Fredriks bror Magnus




Linda sitter helt avslappnad i ansiktet

 


  Fredrik med kursare



         Magnus visar sig på styva linan!





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av J Von Apa - 15 februari 2011 18:03

TASK

Av J Von Apa - 4 november 2010 20:21

Ny mob. Messa ditt nr med namn. Gamla nr finns på andra telefonen. Orka föra över... Annars kan du lägga in ditt nr på FB så har jag det på mobben också! ...

Av J Von Apa - 20 oktober 2010 20:58

Kan folk sluta skriva om min blogg på facebook så att alla ser. Jag har faktiskt kollegor och familjemedlemmar som jag inte vill ska läsa den. Jag skyltar direkt inte med era bloggar! grr! Vill du ha den så fråga i ett diskret mail... ...

Av J Von Apa - 12 oktober 2010 23:24

Ni vet väl att Jag bloggar på annan adress numer. Om du har missat det så är det bara att fråga vilken... ...

Av J Von Apa - 12 oktober 2010 23:23


Idag börjar man fira upp de chilenska gruvarbetarna som sitter fast i en gruva 622 meter under marken. Enligt den chilenska tidningen El Mercurio bör man för varje räddad gruvarbetare räkna på knappt en timme; Först 20 minuter att hissa ner buren, ...

Presentation

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du ljugit i din blogg?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fläskbok


Ovido - Quiz & Flashcards