vonapa

Alla inlägg den 1 september 2009

Av J Von Apa - 1 september 2009 18:11

Här har vi en bild av ett primitivt svål som har dödat ett lejon. Man ser inte något skjutvapen, så han måste nog ha dödat lejonet med sina bara händer och kolla in den allvarsamma minen då! Det påminner om den där krokodiljägaren Steve Irvin som inte var rädd för något djur i hela världen! Han bråttades gärna med krokodiler, kröp efter dödligt giftiga ormar och han kunde säkert låta en dödlig spindel krypa runt på hans tunga. Alla vet nog vad som hände med den karln?

En man ska enligt "mannen" själv kunna göra upp en eld utan tändare, ta hem kött åt familjen, döda ett djur större än sig själv (gärna med sina bara händer) och dessutom kunna hantera en grill! Gärna allt samtidigt! En man som påstår sig kunna uppfylla alla dessa kriterier går fetbort i min bok!

Ps. Jag dödade en blåval med lillfingret idag...

Av J Von Apa - 1 september 2009 17:50

Jag blir så jäkla irriterad på folk som står i kö och snackar hur länge som helst. Två brudar stod och babblade om något jävla busskort på Pressbyrån. De babbalade sönder kassörskan och frågade hur mycket det kostar, om man tappar kortet, vad ska man göra då osv osv osv. Jag bestämde mig för att byta kassa rent demonstrativt med en suck varpå jag ställer mig bakom ett jävla kärringsvål som fladdrade med sina lotter och babblade ännu mer om nya lotter bla bla bla. Småbrudarna hann bli färdiga i kassan bredvid och jag hade dragit en nitlott. Som tur var så hann jag med bussen! Tur för dom!

Av J Von Apa - 1 september 2009 13:40

Skriv, skriv, skriiiv säger du? Det är ju en ny månad och jag skriver faktiskt varje dag!

Av J Von Apa - 1 september 2009 07:54

Min kollega är sjuk och jag måste tampas med två knasbollar. Jag funderar starkt på att byta jobb men det är kanske inte de bästa tiderna för sådant... Inte pga att min kollega är sjuk, men för att vi är 2 pedagoge på tolv 1 & 2-åringar och så är jag trött på alla rutiner dag ut & dag in. Det kanske bara är så jag känner nu, nyvaken och jävlig. Usch jag vill inte byta jobb igen egentligen, men jag vill ständigt utvecklas och just nu känns det som att jag sitter med mitt feta arsle fast i en vagn...

Presentation

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du ljugit i din blogg?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fläskbok


Ovido - Quiz & Flashcards