vonapa

Alla inlägg den 4 september 2009

Av J Von Apa - 4 september 2009 21:23

Han ringde aldrig igen. Jag hoppas att han kom på att han inte ville lura mig. Gud vilka skumma människor det finns!

Av J Von Apa - 4 september 2009 18:21

Jag fick ett skumt telefonsamtal idag. Det var från min mors gamla flamma från tidigt 90-tal som ringde. han undrade om jag minns honom och jag svarade ja. Sen snackade han om att han startat ett företag... jag anade ugglor i mossen då en annan av min mors bekanta från 80-talet ringde mig och mina systrar för några år sen och ville att vi skulle jobba för något pyramidskit. Jag sa sanningsenligt som det var, att jag jobbade och bad honom återkomma. Om vi säger så här; jag kommer inte att svara på okända nummer de närmaste dagarna.

Av J Von Apa - 4 september 2009 13:39

Jag har verkligen inget kul att skriva om. Nyhetstorka, tråkig vardag och inga speciella planer inför kvällen. Jo jag ska vika tvätt och laga middag. Imorgon ska jag iaf göra något kul! Jag och syskon + deras barn samt pappa plus massor av folk från Landstinget ska åka med 15 bussar i samlad karavan till Eskilstuna zoo. Kolla på instängda apor och andra djur.

Vi ska åka karusell och äta karamell och fröjdas hela dagen uti FuuuuRuuuviiiik! Finns det någon som vill hitta på någonting imorgon kväll så går det att slå mig en pling (eller på käften)

Presentation

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du ljugit i din blogg?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fläskbok


Ovido - Quiz & Flashcards