vonapa

Alla inlägg den 20 september 2009

Av J Von Apa - 20 september 2009 21:42

Fan, nu kan man inte äta tomater heller Gråter


 

Av J Von Apa - 20 september 2009 21:37

Oj! Jag har över 100 besökare idag! Inte illa! Det är nog rekord för min del :D Det är lite halvkul även om jag inte bloggar för siffror. Det är naturligtvis kul att så många får ta del av mina smarta tankar och idéer!

Av J Von Apa - 20 september 2009 21:34

Jaha, nu har jag sovit en stund på kvällen... SMART! Nu lär jag inte somna ikväll...

Av J Von Apa - 20 september 2009 14:01

Unnade mig en chokladkaka med hasselnötter i! Mums! Vädret är underbart! Solen skiner och jag märkte när jag gick förbi kyrkan att det är kyrkoval idag. Jag tror inte ens att jag har öppnat kuvertet med valsedeln osv. Jag är inte alls insatt i det där valet. Jag sitter här med min choklad istället... Köpte äver tacoingridienser till ikväll. Det blir mys med tacos och nån bra film inkurad i en mysig filt.

Av J Von Apa - 20 september 2009 10:40

Fy! Min kollega ringde nyss och berättade att en tjej som vi jobbar med hade ringt och varit helt hysterisk! Hennes bror hade blivit påkörd av en lastbil och dött endast 24 år gammal. Fy fan vad hemskt! Jag tänker på dig A!

När såna här hemska tragedier inträffar så är det alltid svårt att hitta de rätta orden för att trösta. Speciellt när det kommit så plötsligt och oväntat! Det är extra hemskt när det rör sig om unga människor.

http://www.vk.se/Article.jsp?article=302663

Av J Von Apa - 20 september 2009 10:07

Åh den där Anna Anka verkar ju ha fler än en skruv lös under den där manen! Hur kan man 2009 tycka att det är löjligt att män ska vara hemma med sina barn mer? Vad har fadern för roll i familjen? Jobba och livnära sin familj med mat och husrum och säga till när barnen blir för trotsiga. Jag vet att en eller två grodor kan ploppa ut ur min mun men som offentlig person får man faktiskt tänka till lite... Förresten, var fick hon luft ifrån?

Av J Von Apa - 20 september 2009 01:20

Så, nu har jag kollat klart på Americas next top model cycle 12 på Youtube. Är det inte rätt sjukt att vinnaren redan är korad samtidigt som det första avsnittet av ANTM12 nyss sänts här i Sverige? För er som undrar kan jag berätta att det blev Teyona Anderson som vann den tolfte omgången av Tyra Banks hyllade program och  min favorit Allison kom tvåa.

 


    

Presentation

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du ljugit i din blogg?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fläskbok


Ovido - Quiz & Flashcards