vonapa

Alla inlägg den 26 september 2009

Av J Von Apa - 26 september 2009 10:04

GE MIG PIZZA!!!

 



 Undrar om Sommaro redan har öppet?

Av J Von Apa - 26 september 2009 09:14


 

Måste bara säga att Buddys var fantastiskt bra! Jag blir bara så ystat irri när notan kommer in. Speciellt när man är ett i ett stort sällskap som ska dela upp notan. Några ska inte betala, några har inte tagit ut pengar osv. Vi bjöd ju pappa på mat & dryck och så finns det några som ropar över hela restaurangen hur mycket vi ska betala, hur mycket dom ska betala och att de faktiskt har betalat 3 kronor för mycket (typ).  Några har aldrig ätit ute på en lite finare restaurang så de ber om att få in huvudrätten efter förrätten Obestämd och sen när det ska driksas så blir det bara 3 kronor... Stackars servitören. Han såg inte glad ut när vi lämnade restaurangen (jag lämnade Buddys i flykt).


     

/Några ur min normala familj. Linda ser iaf lite normal ut...

Av J Von Apa - 26 september 2009 08:51

Får man inte sova längre en lördag? Solen skiner och idag skulle det bli varmt och skönt väder. Jag tycker faktiskt att det ska bli rätt trevligt att jobba idag! Synd bara att jag missar Drakulinas födelsedagsfirande Rynkar på näsan

Jag glömde skriva att när jag kom hem igår så hängde det en påse på mitt dörrhandtag. I påsen fann jag tre par pumps i stl 37. Emmi fick dom (jag har ju stl 42).

Annars? Imorgon ska alla knäppa på nyheterna då det är risk för bomber och granater i Tyskland. Usama har varnat Tysken!.

En sak till. Jag har upptäckt att det är rätt många personer som läser min blogg och jag undrar hur de funnit den... Skriv en kommentar i detta inlägg med namn! Det är kul att veta vem du är!

Presentation

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du ljugit i din blogg?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fläskbok


Ovido - Quiz & Flashcards