vonapa

Alla inlägg den 28 september 2009

Av J Von Apa - 28 september 2009 23:26

 

Av J Von Apa - 28 september 2009 23:16

   VS   

Av J Von Apa - 28 september 2009 23:10

Träffade Daniela & Linn på stan idag. Daniela såg upprymd ut och hon bar på en kasse. Hon hade köpt olika blonderingsprodukter. Den mörka inkan skulle nu bli en blond och nordisk kulla! Resultatet blev ju fenomenalt ursnyggt! (svär på morsans grav) Här är Danielas statusuppdateringar från FB för dig som också vill bli en blond donna!


  1. nä, nu är jag så jävla trött på allt så jag tar och blonderar mig. så jävla spexig tjej!
  2. jag har nu haft skiten i mitt hår i 30 min och är gulhårig, undrar hur detta kommer att sluta ÅÅÅÅHH KRISTINAAAA GUUULDET BLEEEV TILL SAAAAAND
  3.  avfärgningen ur, första blonderingen i. jag kommer att se ut som en jävla oompa loompa efter det här. AWESOME!
  4. klippt bort halva kaluffsen och haft i andra blonderingen. nu min vänner svider det utav bara helvete! tror fortfarande att jag i slutändan kommer att se ut som en oompa loompa.
  5. silverbalsamet är i, nu är snart cirkeln sluten.
  6. jag är numera en blond liten jävel! WOOP FUCKING WOOP!


 


Jag testade också att blondera mig en gång, men jag var lite feg och färgade över hela skit'n direkt efteråt...

 

Av J Von Apa - 28 september 2009 19:18

Jag mötte upp Dennis efter jobbet idag. Jag handlade en ny tröja och sen mötte vi upp Linda & Andreas på Dragon Palace. Jag tror inte att ni förstår hur uppsvällt mätt jag känner mig nu! Maten var god med sushi, Misu, nudlar, vårrullar osv. Alltid när jag ätit så mycket mat från bufféer osv så ångrar jag mig alltid efteråt! Sen efter maten var det dags för jobb igen. Tur att jag fick skjuts av snäll kollega hem Skrattande

   

Av J Von Apa - 28 september 2009 14:03

Ny design kommer inom kort! Lugn och fin!

 

-_-

Av J Von Apa - 28 september 2009 07:49

Så var det en sån där jämn vecka nu igen...

Presentation

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du ljugit i din blogg?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fläskbok


Ovido - Quiz & Flashcards