vonapa

Alla inlägg den 16 september 2009

Av J Von Apa - 16 september 2009 21:45

Är inte Inger Nilsson en rätt mysig person?



 


 

Av J Von Apa - 16 september 2009 18:29

Usch jag har svårt att tro att det var praktikanten som skrev och om så är fallet så vill jag naturligtvis be om ursäkt Obestämd

Tror mest att det var en sån där skrämselkommentar men jag har raderat alla taskigheter. Du får gärna bekräfta med ditt namn så lovar jag att förklara imorgon... Jag känner mig superdum just nu :/

Gamla praktikanten (och nya) får gärna adda mig på Facebook... Jag sökte på företaget här på blogg'n och jag har inte skrivit ut det tack & lov och dessutom googlesökt mitt namn. Risken är liten att praktikanten har läst. Det återstår att se. Jag tror nog att vår praktikant är smart och skriver ut sitt riktiga namn istället för "praktikanten" i en kommentar.

Jag har lärt mig en läxa och om det är så att folk inte vill läsa min blogg så är det helt ok (även om jag vet att det är svårt att slita sig från den). Jag kommer iaf inte skriva lika mycket smaskiga detaljer i fortsättningen. Inte på just den här blogg'n

Puss på er där ute!

Av J Von Apa - 16 september 2009 16:46

Hur ska jag få till det så att jag kan se statestik


 


över besökare? När jag klickar så syns det inte.


Plz help!

Just ja, jag har ny design (igen). Kul att pyssla lite på sin lilla sida. Roligt att man kan göra blogg'n lite snyggare. Är texten keff, eller är det jag som ser dubbelt?


Skrikandes

Av J Von Apa - 16 september 2009 16:08

Fy fan vilken hemsk film jag såg på en hemsida. Jag säger bara: Njut av din hamburgare!

part_3_graphic">http://animalrights.change.org/blog/view/pregnancy_at_slaughter_what_happens_to_the_calves_

part_3_graphic

Kolla om du vågar. Med risk för att tro att alla köttätare där ute inte kommer att kika så uppmanar jag er att bara titta en liten stund och kom gärna med kommentarer!

Är du intresserad så kan jag även tipsa om klippet "For vegeterians and Meat-eaters: The "calm" Nature of Slaughter"



"Det är inte kunskap vi saknar. Vad som fattas oss är modet att inse vad vi vet och dra slutsatserna". - Sven Lindqvist

Av J Von Apa - 16 september 2009 12:42

Är det så konstigt att det nya programmet kändisdjungelns tittarsiffror dalat från Från 1,2 miljoner till 375 000. Det enda som är bra med programmet (ja jag har sett det) är Tilde de Paula. Den andra programledaren suger i allt han gör och "kändisarna"; De mest B man kan finna! Thorleif från dansbandet Thorleifs (vem fan är det), Inger Nilsson, mera känd som Pippi Långstrump och gamla avdankade TV-profiler och föredetta sportstjärnor. Ok om Carola, Gudrun Schyman eller Kronprinsessan Victoria skulle ställa upp, men det här är ett fiasko!

Ovido - Quiz & Flashcards