vonapa

Alla inlägg den 9 september 2009

Av J Von Apa - 9 september 2009 22:36

För alla er som är livrädda för svininfluensan ska veta det att smittan sprids bäst via ögonen så undvik att pilla, gnugga och peta i dina ögon. Speciellt i riskzonen är alla dom som åker kommunalt och jobbar bland mycket människor. Om inte jag får svininfluensan inom kort så vore det ytterst märkligt. Jag åker knökfull buss var dag. Jag träffar över hundra personer varje dag på min arbetsplats och majoriteten av dom jag umgås med där smetar snor i mitt ansikte, nyser rakt i min mat och petar en gärna i ögonen. Det är höjden av glamour... eller?

Av J Von Apa - 9 september 2009 22:25

– I onsdags natt var Alexander ute på balkongen. Och på något sätt ramlade han ner och föll två våningar, säger hans mamma Anita Skarin.


"på något sätt ramlade han ner och föll två våningar" Ja det kallas för att vara aspackad och svensk turist kanske? Visst, det betyder inte att mamman inte ska få hem sin son. Det som har hänt är förskräckligt!  Gud vilken mardröm att höra att sin son har avlidit och sen vara tvungen att betala 60 papp.Snälla killar och tjejer som är ute på resande fot: ta hand om er!


Vill du hjälpa Alexanders­­ ­familj? Gå in på hans Facebook-grupp ”R.I.P. Alexander Sjödin” för mer information.


Själv tänker jag lägga mina pengar på annat... 


http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5756989.ab






Av J Von Apa - 9 september 2009 22:18

Jag tänker INTE klaga på mina grannar. Speciellt inte de som är familj även om jag skulle vilja. Skrikande joddel behöver inte vara någontin negtivt...

Av J Von Apa - 9 september 2009 16:19

Usch vad tungt det känns att jobba :(

Jag vill känna en glädje över att gå till jobbet, men nu känns allt bara piss!

Av J Von Apa - 9 september 2009 12:33

"Besökare i svenska simhallar kissar i bassängen. Den slutsatsen drar Ekot efter en stickprovsundersökning som gjorts av badvattnet".

Nu var det slutbadat för min del. Inte för att jag brukar bada så ofta. Speciellt inte i bassänger med ett ton skrikande ungar i. Jag får hoppas att motionssimmarna på Nautilus undviker att pissa i poolen.


http://www.metro.se/2009/09/09/72529/kiss-i-bassangen-kan-orsaka-astma/

Av J Von Apa - 9 september 2009 06:03

Samma sak varje morgon: Hoppa upp ur sängen och sätta på datorn. Borsta tänderna i duschen för att sedan sätta mig vid datorn. Kolla in Bloggagr...eeh platsen och restaurant city på FB. Sen kuta till bussen! Onsdagar får jag INTE missa bussfan. Annars får jag ta nästa och har då ungefär 5 minuter på mig att låsa upp, larma av, hämta kaffe, ställa ner alla möbler, låsa upp vagnsförrådet och hinna läsa Metro och 018 och lösa båda korsorden (Ja jag är en smyg-Carita).

Idag har jag mina fulbyxor på mig som jag använder när det krisar. Jag kan ana en skum doft från dom... Typ barnkräk och nu hinner jag inte byta! Jag får spraya dom med lite parfym (fräsch kille)

Presentation

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du ljugit i din blogg?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fläskbok


Ovido - Quiz & Flashcards