vonapa

Alla inlägg den 10 september 2009

Av J Von Apa - 10 september 2009 21:11

Det där Emmi kommenterade i inlägget "remember me", det var ju naturligtvis bara på skämt! Tack för att du diskade! Jag skulle ha sparat det jag diskade upp igår. Kram!

Av J Von Apa - 10 september 2009 18:15

Min hyresvärd har dragit ner all värme i hela huset och dragit till Spanien... Är det normalt?

Av J Von Apa - 10 september 2009 13:21

Om du läser detta, även om vi inte pratar så ofta, lägg in en kommentar om ett minne du har om dig och mig. Bra eller dåligt, vad som helst. Därefter lägger du in denna på din egen blogg. Du kommer bli överraskad över vad folk minns.

Av J Von Apa - 10 september 2009 07:23

  

Imorgon är det Selma och på lördag är det en fest med temat new romantic

Varför kan de inte kombinera de båda festerna? Varför spelas det bara schlager på gayställen? Ok Uppsala är faktiskt ingen typisk schlager/gaystad (tack vare mig). Efter att jag la mitt finger i Uppsalas gay-uteliv, trött på all jävla skitmusik så startade jag klubben pink at orange med olika teman & antischlager. Efter det har alla efterföljare hakat på den trenden! Även Uppsalas gayikon Anzo var villig att köra elektronisk musik! Inte för att det blommar av gayställen i Uppsala. En fest i månaden (på sin höjd). Vad hände med mitt nya projekt? Jo det finns inga bra lokaler och folk som är villiga att hjälpa till




Presentation

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du ljugit i din blogg?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fläskbok


Ovido - Quiz & Flashcards