vonapa

Alla inlägg den 25 september 2009

Av J Von Apa - 25 september 2009 22:22


 Idag efter jobbet åkte jag direkt till frisören. Mitt hår behövde verkligen en makeover och jag begav mig till Uppsalas nyaste och "trendigaste" frisör... Jag blev lite skeptisk när jag fick se min räddare i nöden; en flintskallig man med sjaskig stil, fula kläder dvs ljusblå jeans med små hål lite "trendigt" utplacerat längst benen... Jag lät honom klippa mig och om jag ska vara ärlig så blev jag icke nöjd! Resultatet blev en pojkfrilla á 1989. Klipp dig inte i St:Persgallerian i Uppsala. (Tackar gudarna för hårvax/hårspray!)

Den resterande dagen blev halal! Jag följde menyn från föregående inlägg och maten var gudomlig!

Jag hann shoppa en del också efter jobbet! Unnade mig världens godaste doft!!!

CLEAN SHOWER FRESH


 

Ovido - Quiz & Flashcards