vonapa

Alla inlägg den 19 september 2009

Av J Von Apa - 19 september 2009 17:13

Celia är en favorit nu i efterhand (5'e avsnittet). Hoppas på Allison, Fo eller Celia!

Ja, jag pratar fortfarande om ANTM...

Av J Von Apa - 19 september 2009 15:46

Nu har jag kollat på första avsnittet av Americas next top model 12 och har bestämt mig för att Allison eller Fo är bäst...

Nu är det att glo på youtube på resterande avsnitt. Jag lovar att meddela vem som vinner inom kort!

Den bästa delen av hela ANTM är makeovern!




Av J Von Apa - 19 september 2009 15:38

Är det bara jag som har tröttnat på alla brudar med hippieband runt huvudet?


 

Av J Von Apa - 19 september 2009 13:40

Jag skrev igår att jag rökte en cigg. Det gör jag vanligtvis inte. Jag har tidigare rökt men en nyårsafton lovade jag mig själv att fimpa och höll då upp i över två år. Nu röker jag ytterst sällan när det är fest eller som igår, när jag såg en glamourös person på teve som tände en cigg. Det såg så gott ut! Av en händelse hade jag ett paket med några cigg i så jag tände en men fimpade efter några bloss. Blä! Det smakade askkopp i käften hela kvällen! Är det verkligen så glamouröst och tufft att röka? Dra in massvis av gifter i sin kropp som sakta men säkert får dig att insjukna och i många fall leder det till en plågsamt långdragen död? Nej är mitt svar!


       VS      

Av J Von Apa - 19 september 2009 12:07

Nu är jag hemkommen med massvis av snus och en påse salt & vinegar chips! mums!  Jag och Andrés tog iaf bussen från mig efter två avsnitt av Svampbob fyrkant. Vi stannade vid Gottsunda centrum för att handla lite fika och för att vi inte skulle komma allt för tidigt till syster. Hemma hos Sandra låg jag mest på soffan, aptrött. Helgen blir lugn om inte någon surprize-invitation sker. Bara jag får se kändisdjungeln. Jag och alla jävla skitsåpor...

Av J Von Apa - 19 september 2009 07:37

Nu har lillbrorsan anlänt. Vi kollar på barnprogram och skrattar åt tokigheter. Jag är astrött och trodde inte att det var sant när klockan ringde 7.00 Vi ska iaf ta bussen till Sandra snart. Där får jag hoppas på en kopp kaffe!

Ovido - Quiz & Flashcards