vonapa

Alla inlägg den 6 september 2009

Av J Von Apa - 6 september 2009 22:17

En man i 30-årsåldern spetsades i helgen ihjäl av en tjur under en tjurrusning i östra Spanien. Mannen fick tjurens horn i magen och låret vid en årlig festival i staden Massamagrell. (TT)
 http://www2.unt.se/article/1,1826,MC=17-AV_ID=952487,00.html?from=latestnav Jag kan inte säga att jag känner några sympatier med människor som utmanar ödet på det där viset. 

Av J Von Apa - 6 september 2009 17:35

Just ja! Jag ska berätta hur jag vaknade idag.

Jag, S, D och den amerikanska knaskillen P  sov övet hos Lotta. Jag vaknade av ett kras och en kraftig smäll! Det var D som hader åkat ha ner Lottas nyinköpta hylla och glassplitter låg överhela golvet och hyllan låg där i delar. Smart kille!

Av J Von Apa - 6 september 2009 17:34

Bakfylla VS Johannes

1-0

Av J Von Apa - 6 september 2009 12:25

Igår mitt i tröttheten så ringde Lotta och ville hänga. Jag tog 1/2 vinare som jag hade kvar och tog bussen hem till henne. Vi satt och snackade, vinade och hade det trevligt. Disa & Ricardo kom också. Sen begav vi oss till Palle. Asså den där vakten på Palle är så sjukt dum i huvudet. Han är inte bara vakt utan även svattaxichaufför. Han sa till mig att han inte kör bögar. Han ville bara köra tjejer (gärna ensamma tjejer). Jäävlia pucko.


Grattade D för hans son men han ville att vi skulle glömma det hela. Hans son hade fötts med hjärn/nervskador. Jag berättade om mina tidigare jobb inom stöfu (stöd till funktionshindrade) och att det finns mycket bra hjälp och få. Ett barn med handikapp innebär inte jordens undergång!


Nu är jag nyss hemkommen och har vräkt i mig en pizza från Sommaro. Fy fan vad bakis jag är! huvudet dunkar och ögonen är kalasröda!

Presentation

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du ljugit i din blogg?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fläskbok


Ovido - Quiz & Flashcards