vonapa

Alla inlägg den 7 september 2009

Av J Von Apa - 7 september 2009 22:48

Det värsta jag vet är att bli kallad "min bögkompis".

Av J Von Apa - 7 september 2009 17:00

"Men den kontroversiella aids-kampanjen kritiseras

Paret har sex i ett mörklagt sovrum.

I slutscenen ler mannen ett ondskefullt leende mot kameran.

Han är Adolf Hitler."


http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5750728.ab

Av J Von Apa - 7 september 2009 16:55

Jag är så jävla trött på mig själv som alltid sätter på fel platta när jag ska steka upp min jävla mat, så har jag låtit handtaget på stekpannan ligga över den varma plattan så att jag bränner mig när jag ska flytta över den till den. Nåväl, jag brände mig inte så mycket, men det är inte första gången jag gör så där... Jävla ostskalle!

Av J Von Apa - 7 september 2009 16:50

Letade saker men alla barnartiklar är helt jävla sönderbombarderade av glitter, Barbies & Hello Kitty! Vad är det för fel på ganla hederliga träleksaker? Typ en borste i normalt trä? Visst finns det borstar i trä, men de kostar en förmögenhet och ska man hitta en smörkniv så är de alldeles för stora eller så tillhör de ett "kit" som kostar asmkt. Jag hade sällskap Av Berit och Snoopy och vi tog en välbehövlig fika med Baklava och kaffe. Nu är jag äntligen hemma. Jag fann iaf två smörknivar och en liten bricka. Ett tips är alla loppisar och second-handaffärer. Där kan man finna otroliga saker för en billig penning!

:D

Av J Von Apa - 7 september 2009 14:14

Med Betzy & Svala!

Av J Von Apa - 7 september 2009 14:04

Nu ska jag ner på stan och shoppa (på arbetstid). Det är inte så busigt och glamouröst som det verkar. Det gäller nya material till föskolan. Smörknivar m.m

Av J Von Apa - 7 september 2009 07:51

Jaha, så somnade man på soffan igår igen och sov i den hela natten. Den är iof jäkligt skön! Det är en mjuk, gigantisk plychmardröm formad som en pussmun. Jag fick den av Raz. Han gav bort den eftersom han inte fick ut den ur lägenheten när han flyttade härifrån och alla som kommer på visit kommenterar den nästan alltid.

Presentation

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du ljugit i din blogg?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fläskbok


Ovido - Quiz & Flashcards