vonapa

Alla inlägg den 5 september 2009

Av J Von Apa - 5 september 2009 18:44

Jag vaknade av att klockan ringde och jag snoozade i tio minuter. Så förbaskat trött! Jag kom på att jag var tvungen att duscha och göra iordning en pastasallad till dagens utflykt! Pastan var redan kokt men allt annat fick jag fort fixa iordning och så åkte vi! Resan var sponsrad av kommunal. Jag blev bjuden av pappa och alla syskonen utom Sizzel var med. Väl i Furuvik tittade på stackars apor och andra djur. Vi fikade, åt glass och åkte massor av karuseller! Vikingaskeppet, spöktunneln och kaffekopparna. Ungarna hade askul och jag tyckte faktiskt att det var riktigt nice! Nu är jag hemma efter hysteriska busungar astrött. Jag får se om min vinare dricks upp med Lotta eller ej...

Av J Von Apa - 5 september 2009 00:03

Bra att man måste acceptera sina egna kommentarer man skriver här på bloggagratis. Bra, mycket bra! MYCKET JÄVLA, PUCKAT BRA!

Nu ska jag sova. Jag ska ju åka med halva Landstinget i busskaravan imorgon. Jag pratade med en kollega om att jag skulle till Furuvik och hon berättade att hon också skulle åka dit med sin familj. Vad är detta? Något jävla event? Den här kollegan jag talar om ser ut som en hamster och pratar i superrapid och verkar alltid supernervös och stressad. En sån där Flustretbrud på 30. Gift, färgar håret svart (med blond utväxt), lyssnar på dansband i smyg fast hon i själva verket vill framstå sig själv vare en tuff KENT-brud 

och hon Ä L S K A R att åka på Cinderella och supa sig dyngrak och sjunga karaoke. Usch vad elak jag är men här kan jag ventilera både stort och smått. 

Presentation

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du ljugit i din blogg?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fläskbok


Ovido - Quiz & Flashcards