vonapa

Alla inlägg den 13 september 2009

Av J Von Apa - 13 september 2009 22:39

ÄÄÄ EEEE !!!

Jag såg den fetaste jävla tusenfotingen springandes längst mitt golv. Typ tropisk size! jag kutade upp och tog tag i någonting att plocka upp den med. Närmaste föremål att plocka upp monstret med var min skjorta och i ett knyte gick jag till toaletten för att spola ner ohyran men inget ramlade ner! Jag vände utoin på skjortjäveln. Ingenting! Fy fan! Nu kommer den säkert lägga tusentals ägg (i mitt öra när jag sover). Har kollat överallt men den är gone! Buuhuuu!

Av J Von Apa - 13 september 2009 21:19

Jag förstår verkligen inte den stora fascinationen av Mikael Persbrandt. Jag tycker att Per Moberg är tusen gånger hetare och en mycket bättre skådis OCH dessutom en bad guy och en fantastisk kock!



   

Av J Von Apa - 13 september 2009 19:28

Jag är så jävla bra på att laga mat ibland så att jag förvånas! HELT utan ister och fläsk, Kan du tänka dig! Ge mig en bra ugn så ska jag visa vart skåpet ska stå!

Av J Von Apa - 13 september 2009 14:17

Söndagar är reprisernas dag. Slappa i soffan och zappa mellan olika dåliga repriser på TV. Kanske kommer det någon film senare. Bara softa. Jag kanske tar en vända med dammsugaren... Inte något mer spännande än det.

Ovido - Quiz & Flashcards