vonapa

Alla inlägg under mars 2010

Av J Von Apa - 16 mars 2010 22:27

Känns bättre nu. Usch, jag får sluta att vara ett sånt klaaaag! Varför kan man inte jobba natt? Det skulle passa mig MYCKET bättre! jag är fan ingen morgonmänniska! Ska upp 5.40 så KLICK!

Av J Von Apa - 16 mars 2010 18:17

Jag=risig


Mår illa och är trött & sur. Ni vet när man sväljer och sväljer osv.

Ingen rolig känsla. Kanske en kräkis på G. (Lägligt)

Av J Von Apa - 16 mars 2010 07:50

Thank GOD för den strålande    annars vet jag inte HUR jag skulle ha orkat upp idag! Jag drömde en hemsk dröm om att jag fyllde trettio och hade gått in i väggen. Jag gick dessutom runt i Fjällrävenjacka och näbbstövlar. Hoppas inte att det var en sanndröm!

Jag är visserligen inte sönderarbetad, men vissa moment kan vara rätt slitsamma både fysiskt och psykiskt.

Jag drömde även att jag börjat gå på F&S regelbundet och hade blivit av med allt fläsk. Blä, nu måste jag rycka upp mig och put my smile face on.

  

Av J Von Apa - 14 mars 2010 23:42

Jag är verkligen inte speciellt sugen på möte imorgon, även om vi kommer att ta upp viktiga saker som föräldramöte på torsdag osv. Jag hoppas att jag åker på en hejdundrandes magsjuka (troligt) så att jag måste vara hemma... Nåväl, det brukar vara lite trevligt med möte iaf. Jag tycker bara att det är tråkigt att sluta 15 för att sedan vara tbx 17.30 Så har jag sagt att jag ska köra spinning med jobbet 27'e och så ska jag springa blodomloppet i juni. Vad FAN håller jag på med egentligen? Troligt att jag kommer orka sitta på en spinningcykel i en timme. Jag lär skita ner mig, kollapsa, kräkas blod, hamna i koma för att sedan dö av hjärtattack! Jag ska dessutom på rajraj dagen innan så det kommer att bli extra kämpigt att trampa där i sina spritångor. I belöning skänks inte bara pengar till välgörande ändamål. Vi blir dessutom bjudna på restaurang av vår snälla chef :D

Jag hoppas att jag kommer att älska spinning och kanske kommer få någon användning av mitt F&S-kort...

Av J Von Apa - 14 mars 2010 20:03

Sov till 20.00 BRA DÄR J!!! Ok jag sov inte hela dagen, men fan vad bortkastat! Nu ska jag göra couscous

Av J Von Apa - 14 mars 2010 12:20

Kishmish tittar på TV. "Det är faktiskt mina släktingar...Faktiskt!"

 

Av J Von Apa - 14 mars 2010 12:09

    Det är nog första gången ever som min favorit ur den svenska tävlingen gått till den stora finalen (Jag skickade faktiskt tre sms.) Kvällen var trivsamt. Vi satt där med halva SFI-kåren och drack vin och schlagrade loss! När tävlingen var avgjord så youtubade vi gamla bidrag, ja hela kvällen gick i schlagerns tecken! Oj, nu såg jag att jag har snott en snusdosa. Ooops *bra gäst*

Nu återstår bara den eurpoeiska tävlingen i Oslo så är det här spektaklet avklarat!

Grattis Anna!

Av J Von Apa - 13 mars 2010 18:00

Schlager hos Anias kollega Tove. Jag får va' med på BIB också. Jag hoppas att Anna B eller Salem vinner men jag tror tyvärr att antingen Timotej, kvartetten som får SD att blekna eller Jöback kommer att vinna...

Ovido - Quiz & Flashcards