vonapa

Alla inlägg under mars 2010

Av J Von Apa - 9 mars 2010 07:53

*En mixer


*En hårtork AKA "Hårblås"


*En laggårdsvägg


Av J Von Apa - 8 mars 2010 22:59

Gud, det här är lite genant att skriva om. Min jävla katt  pissade i sängen IGEN! Jag hann precis se det så det hamnade inte på madrassen eller på mitt täcke, utan en filt som jag fort tog undan och stoppade ner i en påse. Den får jag tvätta imorgon. Hällde på de vita kristallerna (påse två) i kattlådan.  Mamma, jag skulle verkligen behöva den där kattsanden nu!

Jag hoppas inte att han börjar skvätta runt så att jag får ha kattlådan i hallen igen! Det är inte trevligt att sova i kattpiss liksom!

Av J Von Apa - 8 mars 2010 19:22

Nu har lillpysen varit utanför lägenheten, nämligen ute i trapphuset! Han tog sin chans när jag kom hem från jobbet. Det var ju jätte spännande att springa runt, lukta på stora växten och springa ifrån matte! Nu står han och piper vid ytterdörren.Om han bara VISSTE vad som finns för andra roliga busgrejer där ute!

Av J Von Apa - 8 mars 2010 15:54

Mitt himmelska mellanmål! Sätter LÄTT i mig en påse på 5 minuter!

SVÅL,GOFF,NOM,NOM,NOM!!!

 

Av J Von Apa - 7 mars 2010 13:43

Ok jag hade totalfel på mina gissningar igår. Jag trodde nämligen inte att svenska folket hade SÅ sopig smak! (men jag hade tydligen fel...) Gårdagen blev bra trots allt. Fredrik, hans kompis Maryam, min syrra och hennes x samt en annan av hennes kompisar som kacklade värre än en pippad höna på tjack kom över och glodde på TV. Efter schlagern var det meningen att vi skulle gå ut, men vi gamla (Jag, Fredrik & Maryam) blev kvar här hos mig hela kvällen och lät ungdomarna gå ut på byn och roa sig.

En sak Emmi är expert på är att inte svara när man ringer eller klicka bort en när hon har fått i sig en Sofiero. Hon kan även bara lägga på mitt i ett samtal. Jävla åsnesto!

 

Av J Von Apa - 6 mars 2010 23:30

Nu alla whiggerläsare ska ni VERKLIGEN få höra den bästa schlagerlåten hittils! Lyssna och bög!!!

Av J Von Apa - 6 mars 2010 23:25

Vad faaan hände med gammal hedelig schlager? (Nu talar vi gammal)

Av J Von Apa - 6 mars 2010 17:47

Det blir kvällens melodi. Andra melodier är de bidrag som ska tävla i andra chansen ikväll. Jag tror att Neo & Alcazar går till final, men jag hoppas på Pauline!

Jag brukar iaf ha EN rätt!

Ovido - Quiz & Flashcards