vonapa

Direktlänk till inlägg 11 januari 2009

Tagen av polisen

Av J Von Apa - 11 januari 2009 14:46

Hemkommen precis från övernattning på efterfest. Gårdagen var halal! Hamnade hos Lotta, min nya kompis. Jag hade först tagit några bärs hos Adde, min granne. Vi tog bussen och Dena och nån kille från Brazilien var där. Vi blev influerade utav Brazilienaren och lyssnade på sköna youtubeklipp med sambatoner. En och annan låt med Macarena dånade i högtalarna också. Vi drog till Palermo efter ett tag. Det är stans skabbigaste ölhak/pizzeria. Jag träffade min barndomsvän Åsa och hennes snubbe där. Sen var det en kille som jag brukade leka med som barn där också. Självklart skulle jag med honom på efterfest hos min granne. De känner tydligen varandra. De hade dragit i förväg (?) så jag kutade efter och väl på stan ser jag att Adde hålls fast utav två poliser... WTF! Han hade lackat på nån dryg snubbe och flygit på honom så de båda fick tillbringa natten i en härlig fyllecell. Där rök mina planer på rolig efterfest i mitt hus! Bara ner och sova i sin egen säng när jag tröttnat på festandet så jag drog tbx till ölhaket. Kvällen var annars mkt trevlig fast en mindre trevlig söndag i bakfyllans tecken!


Nu ska jag snart sova. Mina ögon känns torra och de är helt rödsprängda! Jag hoppas att det ordnar sig tills imorgon! Jag jobbar 8.30-14 sen har jag planering till 15.30 Jag kanske drar nog ner på stan och lånar böcker på bibblan...

 
 
Catja

Catja

11 januari 2009 17:53

Jo usch... Faktiskt, verkar som lite autistisk gone bad..
Riktigt snygg design du ha på bloggen! Hehe!

http://Catjaa.bloggagratis.se

 
Ingen bild

C igen

11 januari 2009 21:25

Jag ha också haft RUNK och jag garvade också

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av J Von Apa - 15 februari 2011 18:03

TASK

Av J Von Apa - 4 november 2010 20:21

Ny mob. Messa ditt nr med namn. Gamla nr finns på andra telefonen. Orka föra över... Annars kan du lägga in ditt nr på FB så har jag det på mobben också! ...

Av J Von Apa - 20 oktober 2010 20:58

Kan folk sluta skriva om min blogg på facebook så att alla ser. Jag har faktiskt kollegor och familjemedlemmar som jag inte vill ska läsa den. Jag skyltar direkt inte med era bloggar! grr! Vill du ha den så fråga i ett diskret mail... ...

Av J Von Apa - 12 oktober 2010 23:24

Ni vet väl att Jag bloggar på annan adress numer. Om du har missat det så är det bara att fråga vilken... ...

Av J Von Apa - 12 oktober 2010 23:23


Idag börjar man fira upp de chilenska gruvarbetarna som sitter fast i en gruva 622 meter under marken. Enligt den chilenska tidningen El Mercurio bör man för varje räddad gruvarbetare räkna på knappt en timme; Först 20 minuter att hissa ner buren, ...

Ovido - Quiz & Flashcards