vonapa

Direktlänk till inlägg 31 januari 2009

han satt i mitt knä

Av J Von Apa - 31 januari 2009 11:51

Gårdageskvällen/natten var trevlig! Jag, Drakulina, Marcus och hans polare (minns inte namnet) satt på Terassen. Vi träffade ett par personer som jag först irriterade mig på eftersom de glodde så mkt men av någon anledning satte de sig vid oss. De var trevliga. Den ena personen drog sedan hem men den andra, killen med lockarna hakade på. Vi gick till Palle och vi satt rätt nära varandra (han satt i mitt knä)

En sån där "hetero"snubbe som är nyfiken på killar verkade han vara. Jag var rätt påstridig och ville gosa. Han ville bara vara kompis som det heter men det blev en del närgången kontakt, ja vi delade även säng! Inte för att något exceptionellt hände men jag och han är nu kompisar på Facebook.

Hoppas att jag inte blir en sån där otrevlig stalker som alla är rädda för och avskyr. Jag har hittat fina bilder av honom. Bland annat en het badbild! Jag tänker inte lägga upp någon, men jag lovar, han är hot!


Dessutom fick jag en stor jävla örfil av en fet gubbe med rött skägg så att det dånade ända bort till bortre Ming (Det var jag säkert värd)


 
 
Catja

Catja

31 januari 2009 13:42

Men ajja! Vaffö gav han dig en "fil"? Vad gjorde du, varför skulle du ha förtjänat d?

http://catjaa.bloggagratis.se

 
Ankstjärt

Ankstjärt

31 januari 2009 16:30

WÖWÖ hot action!

http://www.tetris.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av J Von Apa - 15 februari 2011 18:03

TASK

Av J Von Apa - 4 november 2010 20:21

Ny mob. Messa ditt nr med namn. Gamla nr finns på andra telefonen. Orka föra över... Annars kan du lägga in ditt nr på FB så har jag det på mobben också! ...

Av J Von Apa - 20 oktober 2010 20:58

Kan folk sluta skriva om min blogg på facebook så att alla ser. Jag har faktiskt kollegor och familjemedlemmar som jag inte vill ska läsa den. Jag skyltar direkt inte med era bloggar! grr! Vill du ha den så fråga i ett diskret mail... ...

Av J Von Apa - 12 oktober 2010 23:24

Ni vet väl att Jag bloggar på annan adress numer. Om du har missat det så är det bara att fråga vilken... ...

Av J Von Apa - 12 oktober 2010 23:23


Idag börjar man fira upp de chilenska gruvarbetarna som sitter fast i en gruva 622 meter under marken. Enligt den chilenska tidningen El Mercurio bör man för varje räddad gruvarbetare räkna på knappt en timme; Först 20 minuter att hissa ner buren, ...

Ovido - Quiz & Flashcards