vonapa

Direktlänk till inlägg 4 september 2009

Pyramidskit

Av J Von Apa - 4 september 2009 18:21

Jag fick ett skumt telefonsamtal idag. Det var från min mors gamla flamma från tidigt 90-tal som ringde. han undrade om jag minns honom och jag svarade ja. Sen snackade han om att han startat ett företag... jag anade ugglor i mossen då en annan av min mors bekanta från 80-talet ringde mig och mina systrar för några år sen och ville att vi skulle jobba för något pyramidskit. Jag sa sanningsenligt som det var, att jag jobbade och bad honom återkomma. Om vi säger så här; jag kommer inte att svara på okända nummer de närmaste dagarna.

 
 
Syster

Syster

4 september 2009 20:14

HA HA HA HA HA! Tummen upp!

http://sandrita83.bloggagratis.se

 
sofie

sofie

4 september 2009 22:42

Jag svarar ALDRIG på dolda nummer... Inte heller nummer jag inte känner igen! Saknar dig! imrgon ska jag på grönan och kolla på sommarkrysset och kanke har du tur får du se mig i rutan... :) med sockervadd runt hela munnen!

http://lalejja.blogg.se

 
Hertiginnan Anne von Porat

Hertiginnan Anne von Porat

4 september 2009 23:06

låter som amway, har jag rätt?
vill du vara med kan du joina mig och superjuristen och inte några gammla flammor hit eller dit

http://veckomagasinet.se

 
Ingen bild

j

5 september 2009 00:03

Jag vet varken vad Amway eller något annat vad beträffar pyramidskit. Det var inget dolt nummer. Det var ju en privatperson som ringde mig personligen. Man ba, DDR!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av J Von Apa - 15 februari 2011 18:03

TASK

Av J Von Apa - 4 november 2010 20:21

Ny mob. Messa ditt nr med namn. Gamla nr finns på andra telefonen. Orka föra över... Annars kan du lägga in ditt nr på FB så har jag det på mobben också! ...

Av J Von Apa - 20 oktober 2010 20:58

Kan folk sluta skriva om min blogg på facebook så att alla ser. Jag har faktiskt kollegor och familjemedlemmar som jag inte vill ska läsa den. Jag skyltar direkt inte med era bloggar! grr! Vill du ha den så fråga i ett diskret mail... ...

Av J Von Apa - 12 oktober 2010 23:24

Ni vet väl att Jag bloggar på annan adress numer. Om du har missat det så är det bara att fråga vilken... ...

Av J Von Apa - 12 oktober 2010 23:23


Idag börjar man fira upp de chilenska gruvarbetarna som sitter fast i en gruva 622 meter under marken. Enligt den chilenska tidningen El Mercurio bör man för varje räddad gruvarbetare räkna på knappt en timme; Först 20 minuter att hissa ner buren, ...

Ovido - Quiz & Flashcards