vonapa

Direktlänk till inlägg 20 september 2009

Var fick hon luft ifrån?

Av J Von Apa - 20 september 2009 10:07

Åh den där Anna Anka verkar ju ha fler än en skruv lös under den där manen! Hur kan man 2009 tycka att det är löjligt att män ska vara hemma med sina barn mer? Vad har fadern för roll i familjen? Jobba och livnära sin familj med mat och husrum och säga till när barnen blir för trotsiga. Jag vet att en eller två grodor kan ploppa ut ur min mun men som offentlig person får man faktiskt tänka till lite... Förresten, var fick hon luft ifrån?

 
 
lattjobig

lattjobig

20 september 2009 10:57

Hon är en typisk överklasskvinna från det stora landet men å andra sidan har hon ju rätt att tycka vad hon vill. Vi lever ju trots allt i en värd där de flesta får uttrycka sog i vad de tycker och tänker. För egen del så tycker jag att massmedia gör en höna av en fjäder. Skriv inget om henne så slipper vi fundera och vissa slipper reta sig på hennes uttalande. Det finns andra saker att lägga energin på.

http://www.lattjobig.blogg.se

 
Ingen bild

agneta

20 september 2009 20:24

Var fick du luft ifrån?

 
J

J

20 september 2009 21:37

Agneta, din röv kanske?

http://vonapa.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av J Von Apa - 15 februari 2011 18:03

TASK

Av J Von Apa - 4 november 2010 20:21

Ny mob. Messa ditt nr med namn. Gamla nr finns på andra telefonen. Orka föra över... Annars kan du lägga in ditt nr på FB så har jag det på mobben också! ...

Av J Von Apa - 20 oktober 2010 20:58

Kan folk sluta skriva om min blogg på facebook så att alla ser. Jag har faktiskt kollegor och familjemedlemmar som jag inte vill ska läsa den. Jag skyltar direkt inte med era bloggar! grr! Vill du ha den så fråga i ett diskret mail... ...

Av J Von Apa - 12 oktober 2010 23:24

Ni vet väl att Jag bloggar på annan adress numer. Om du har missat det så är det bara att fråga vilken... ...

Av J Von Apa - 12 oktober 2010 23:23


Idag börjar man fira upp de chilenska gruvarbetarna som sitter fast i en gruva 622 meter under marken. Enligt den chilenska tidningen El Mercurio bör man för varje räddad gruvarbetare räkna på knappt en timme; Först 20 minuter att hissa ner buren, ...

Ovido - Quiz & Flashcards