vonapa

Direktlänk till inlägg 12 oktober 2009

Rätt mycket på agendan

Av J Von Apa - 12 oktober 2009 16:44

Idag är det en sån där jänm måndag. Alla ni som känner mig vet hur mycket jag hatar jämna måndagar! För er som inte vet kan jag förtälja att det är en sådan dag som jag slutar tidigt för att två timmar senare åka tbx till jobbet för tråkigt möte. Idag har vi dock rätt mycket på agendan som brandövning, planering av föräldrarmöte och listor och lappar som måste skrivas, men det är ändå tråkigt!

På min "håltimme" drog jag ner på stan och letade efter en kavaj, men hittade ingen snygg. Sen gick jag till Little Italy för att äta onyttig middag. Ett tecken på att stället du äter på inte håller den högsta klassen är när man i högtalarna kan höra radiomusik. Inte speciellt mysigt! Jag kan råda alla som exempelvis ska gå på romantisk date att hålla sig borta från Little Italy. Jag begriper bara inte varför jag ideligen återvänder dit! De har iof rätt juste broccoligratäng och ganska goda pizzor för billig penning och en helt ok salladsbuffé...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av J Von Apa - 15 februari 2011 18:03

TASK

Av J Von Apa - 4 november 2010 20:21

Ny mob. Messa ditt nr med namn. Gamla nr finns på andra telefonen. Orka föra över... Annars kan du lägga in ditt nr på FB så har jag det på mobben också! ...

Av J Von Apa - 20 oktober 2010 20:58

Kan folk sluta skriva om min blogg på facebook så att alla ser. Jag har faktiskt kollegor och familjemedlemmar som jag inte vill ska läsa den. Jag skyltar direkt inte med era bloggar! grr! Vill du ha den så fråga i ett diskret mail... ...

Av J Von Apa - 12 oktober 2010 23:24

Ni vet väl att Jag bloggar på annan adress numer. Om du har missat det så är det bara att fråga vilken... ...

Av J Von Apa - 12 oktober 2010 23:23


Idag börjar man fira upp de chilenska gruvarbetarna som sitter fast i en gruva 622 meter under marken. Enligt den chilenska tidningen El Mercurio bör man för varje räddad gruvarbetare räkna på knappt en timme; Först 20 minuter att hissa ner buren, ...

Ovido - Quiz & Flashcards