vonapa

Direktlänk till inlägg 30 oktober 2009

Jag har brutit förbannelsen!

Av J Von Apa - 30 oktober 2009 09:57

WHAT? Bloggade jag inte igår? Jag hade rätt fullt upp tror jag visst! Jag har brutit förbannelsen!

Jag anlände iaf till jobbet och till min stora förtjusning fick vi bara 2/12 barn igår. Man fick tid för annat än att vara poliskommissarie. Städa, göra album och dricka kaffe. Efter jobbet drog jag till Elisabeth och vi spatserade ner på stan och tog några drinkar på Bullit. Vi var på jakt efter soffa & mys vilket vi fann där. När vi var klara med det drog vi till H&M och inhandlade varsin likadan mössa och sen gick jag till Lotta och Linda. E gick hemåt till hund'n.

Nu måste jag börja avsluta för mamma kommer och snart börjar den långa bilfärden mot Oslo!

Be safe!

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av J Von Apa - 15 februari 2011 18:03

TASK

Av J Von Apa - 4 november 2010 20:21

Ny mob. Messa ditt nr med namn. Gamla nr finns på andra telefonen. Orka föra över... Annars kan du lägga in ditt nr på FB så har jag det på mobben också! ...

Av J Von Apa - 20 oktober 2010 20:58

Kan folk sluta skriva om min blogg på facebook så att alla ser. Jag har faktiskt kollegor och familjemedlemmar som jag inte vill ska läsa den. Jag skyltar direkt inte med era bloggar! grr! Vill du ha den så fråga i ett diskret mail... ...

Av J Von Apa - 12 oktober 2010 23:24

Ni vet väl att Jag bloggar på annan adress numer. Om du har missat det så är det bara att fråga vilken... ...

Av J Von Apa - 12 oktober 2010 23:23


Idag börjar man fira upp de chilenska gruvarbetarna som sitter fast i en gruva 622 meter under marken. Enligt den chilenska tidningen El Mercurio bör man för varje räddad gruvarbetare räkna på knappt en timme; Först 20 minuter att hissa ner buren, ...

Ovido - Quiz & Flashcards