vonapa

Direktlänk till inlägg 6 november 2009

De är ungdomssynder...

Av J Von Apa - 6 november 2009 19:32


Jag har några tatueringar som jag gärna inte skyltar med (tre st). De är ungdomssynder som jag önskar vore ogjorda. Jag har kollat runt på tatueringar (för att täcka mina gamla) och då speciellt den på min högra arm som jag tycker är ful och sned. Jag gjorde den i ett kök ute på landet av en totalt oestetisk och inkompetent "tatuerare." Jag var missnöjd vid första anblicken. Tatueringen har suttit där på armen i över tio år nu och det är kanske dax att göra sig av med den... Antingen genom att lasra bort skiten eller täcka den med någonting fint. På min jakt efter olika motiv så fann jag tatueringar som var tusen gånger värre än den där jag har på armen! Titta och njut! 

         

 

     

   

   

     

 



Vad sysslar folk med egentligen. Den där med Al Bundy var fan värst!

 
 
Lisa

Lisa

6 november 2009 20:07

Ojoj, just därför är jag lite emot just tatueringar vilket jag nog är ensam om. Visst kan det vara dekorativt,men jag är väl snarare den personen som gärna byter både kläder och smycken då och då. Därför passar piercing mig bättre.

http://heartoflisa.blogg.se

 
Lisa

Lisa

6 november 2009 21:10

Jag hittade din blogg på nyligen updaterade bloggar på "nybloggat"! Tycker det är kul att kolla in olika bloggar, alla har sin egen lilla charm. Härligt :) Tack för din kommentar/ Lisa

http://heartoflisa.blogg.se

 
Olga

Olga

7 november 2009 00:09

Shit, jag tycker ungen var sjukt creepy. De med rövhål var ju bara plumpa och fula. Britney; rätt kul.
De två sista ser fake ut.
Jag tycker trädgårdsstolen var rätt fin, och zebrapunktjejen!

http://www.tetris.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av J Von Apa - 15 februari 2011 18:03

TASK

Av J Von Apa - 4 november 2010 20:21

Ny mob. Messa ditt nr med namn. Gamla nr finns på andra telefonen. Orka föra över... Annars kan du lägga in ditt nr på FB så har jag det på mobben också! ...

Av J Von Apa - 20 oktober 2010 20:58

Kan folk sluta skriva om min blogg på facebook så att alla ser. Jag har faktiskt kollegor och familjemedlemmar som jag inte vill ska läsa den. Jag skyltar direkt inte med era bloggar! grr! Vill du ha den så fråga i ett diskret mail... ...

Av J Von Apa - 12 oktober 2010 23:24

Ni vet väl att Jag bloggar på annan adress numer. Om du har missat det så är det bara att fråga vilken... ...

Av J Von Apa - 12 oktober 2010 23:23


Idag börjar man fira upp de chilenska gruvarbetarna som sitter fast i en gruva 622 meter under marken. Enligt den chilenska tidningen El Mercurio bör man för varje räddad gruvarbetare räkna på knappt en timme; Först 20 minuter att hissa ner buren, ...

Presentation

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du ljugit i din blogg?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fläskbok


Ovido - Quiz & Flashcards