vonapa

Direktlänk till inlägg 15 november 2009

SD får inte mitt stöd!

Av J Von Apa - 15 november 2009 17:36

"Hade det varit val i dag så skulle Sverigedemokraterna ha kommit in i riksdagen. Enligt SvD/Sifos novembermätning är partiet med sina 5,8 procent större än både Centerpartiet och Kristdemokraterna."


Jag är rätt övertygad om att mina närmaste inte skulle rösta på SD. Jag kan verkligen inte begripa den "nya" trenden att hata invandrare och regrigera vårt samhälle till något primitivt mutakhallifsamhälle! Jag hoppas att svenskarna som verkar ha nappat på den här vidriga trenden tänker om! SD skriver att de vill hjälpa invandrare att återvända till sina hemländer. Jag är inte helt övertygad om att alla invandrare vill återvända till ett land som slagits i spillror eller ett land de har flytt från med risk för tortyr och avrättning. Vad de än säger från sverigedemokraternas sida så är de ett främlingsfientligt parti och de får inget stöd av övriga partier i Sverige. Mitt stöd får de inte heller!

 

 
 
Ingen bild

Patrik

15 november 2009 20:54

Jag kan inte förstå att du inte har förmågan att se skillnaden mellan att vara starkt kritisk till massinvandringen och att hata enskilda invandrare. Det är två komplett olika saker. De allra flesta personer som just är starkt kritiska till invandringen är inte rasister och har generellt sett goda förbindelser med dessa. Det är väldigt viktigt att du fördjupar dig i saker och tings natur innan du slänger ur något politiskt korrekt, annars riskerar du att missa målet. Eller vad tror du själv?

Mvh

Patrik

 
Ingen bild

j

15 november 2009 21:21

Jag säger välkommen till alla som vill oavsett eumedlemmar, flyktingar eller turister. The more the merrier! Jag har inget intresse att fördjupa mig mer i SD tack!

 
bloggo

bloggo

17 november 2009 18:18

I ena stunden fäller du en kommentar om att Sverigedemokraterna är ett främlingsfientligt parti, oavsett vad de själva säger. Du skriver om att hata invandrare och om en vidrig trend. I nästa ögonblick menar du att du inte har något intresse av att fördjupa dig i SD alls. Det är ganska motsägelsefullt, för att inte säga fördomsfullt att fälla ett omdöme utan att bry sig om huruvida det är rätt eller ej. Jag säger inte att du inte har rätt till en negativ åsikt om SD, men som du uttrycker den är du precis lika trångsynt och fördomsfull som dem du säger dig bekämpa.

http://bortkopplad.se/bloggo

 
Ingen bild

J

17 november 2009 18:47

Det jag menar med det är att jag tänker inte skriva någonting mer om det. All publicitet är bra publicitet...

 
Ingen bild

Susanne

17 november 2009 19:59

http://www.aftonbladet.se/debatt/debattamnen/politik/article5978707.ab

 
Ingen bild

Bring it on SD !!

8 januari 2010 01:41

Gud vad trött jag blir på alla som gnäller på alla som sitter i regeringen.Jag är lika trött på dom som sitter och hånler bakom fasaderna och tittar ner på fotfolket som ni är.Absolut.Men rösta då för fan rätt.Och vad är då rätt?? Det finns numera inte ett enda parti som jag vill rösta på.Var sosse förr.Kan inte rösta på dom nu då jag hatar miljöpartiet.Och nu har dom nästlat sig in också.Moderaterna går fett bort då jag tycker Maud olofsson är en sån jävla apa till kärring som står och himlar med ögonen och inte fattar nåt när bilföretagen slår igen. "Nederlag ger nya möjligheter".Kyss mig i arslet och vakna för helvete upp din kossa.
Alla hatar SD för dom är Nazister och rashatare..Jag är inte rasist eller nazist.Varför vara en nazist.Finns absolut inget att se upp till.En stor jävla förlorar förening.Jag äter pizza hos min favoritbagare.Han har haft samma pizzeria i över 10år.Han är från Tunisien.
Han är mer rasist än vad någon jag känner.Ironiskt eller.Han hatar lata invandrare som glider runt på stan i nya kläder passande direktörer och gör inte ett skit.Han jobbar varenda dag.11.00 till 22.00 och betalar skatt. Immponerande tycker jag.
Nej jag är inte fördomsfull på nåt sett.Däremot är jag realist. Väldig skillnad.Ta som ett ex.Min mor,71år,aldrig varit rädd för nåt i hela sitt liv.
Blev överfallen av,ja gissa,och dom är alltid 3 eller fler,när hon går hem från bingon en fredag kväll klockan 22.00
Våran stad är liten.Hela kommunen har 10000 invånare.
Så var det aldrig för 20 år sedan här.Då fick man inget i skallen av invandrar gäng.Alla var glada,slogs på folkets park på lördag kvällarna en mot en.
Nu blir man nedslagen av ett gäng på 8-10 personer när man försöker gå hem från krogen själv.Av,ja gissa..
Ska det vara så? Polisen törs inte ingripa för att då blir dom kallade fascist svin..Dom är betalda av mig som skattebetalare.Dom gör inte ett smack.
Drar du med ett par polare och bestämmer dig för att "Nu jävlar får det vara nog" Då kommer snuten..
Då passar det kanon.För om dom skulle blunda då,då är dom rasister.
Vissste ni att på kumla fängelset sitter det över 90% invandrare.Betänk det..9 av 10 är en högt kriminell invandrare som kostar runt 50000kr om dagen att föda. Och regeringen höjer fingret och säger att man inte får snacka om sånt.Mycket känsligt och delikat ärende.Men fakta ska fram..Basta!
Det är väl inte konstigt att folk börjar bli förbannade och irriterade när det daltas så jävla mcket.Kolla hur mycket brottstatistiken liger på i Norge och hur många invandrare som bor där?? Upps...
Det enda parti som jag anser törs ta upp frågan med problemet med kriminella invandrare,och det ska dom en stor jävla eloge för,är just Sverigedemokraterna.Dom ska jävlar straffas och ha en fot i arslet om dom tamejfan så snor en snickers på konsum dom första 10 åren dom bor här.Är det för mycket begärt?? Nä som det är nu så får dom en räkmacka istället om dom "råkar" gruppvåldta nån 13 årig flicka som är på väg hem från en kompis.
Det kanske är eran dotter nästa gång.Då kanske ni också ändrar uppfattning och vill få ett stopp på allt skit i Sverige.Men då är skadan redan skedd.
Är det synd om våldtäktsmännen och rånarna då också??
Vi bor i ett Sverige som snart är som Bronx.
Hur ser det ut om 20 år..Måste man bära vapen på väg till jobbet då?
Jag säger bara,öppna ögonen för dagens verklighet !!

God fortsättning på 2010 önska en numera Sverige demokrat anhängare..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av J Von Apa - 15 februari 2011 18:03

TASK

Av J Von Apa - 4 november 2010 20:21

Ny mob. Messa ditt nr med namn. Gamla nr finns på andra telefonen. Orka föra över... Annars kan du lägga in ditt nr på FB så har jag det på mobben också! ...

Av J Von Apa - 20 oktober 2010 20:58

Kan folk sluta skriva om min blogg på facebook så att alla ser. Jag har faktiskt kollegor och familjemedlemmar som jag inte vill ska läsa den. Jag skyltar direkt inte med era bloggar! grr! Vill du ha den så fråga i ett diskret mail... ...

Av J Von Apa - 12 oktober 2010 23:24

Ni vet väl att Jag bloggar på annan adress numer. Om du har missat det så är det bara att fråga vilken... ...

Av J Von Apa - 12 oktober 2010 23:23


Idag börjar man fira upp de chilenska gruvarbetarna som sitter fast i en gruva 622 meter under marken. Enligt den chilenska tidningen El Mercurio bör man för varje räddad gruvarbetare räkna på knappt en timme; Först 20 minuter att hissa ner buren, ...

Presentation

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du ljugit i din blogg?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fläskbok


Ovido - Quiz & Flashcards